E-commerce manager – zawód przyszłości?

Pod koniec XIX wieku w USA na rzece Missisipi pływało dużo statków parowych. Jeden z tych statków się zepsuł, załoga nie potrafiła zlokalizować usterki, więc kapitan poprosił specjalistę o to, aby naprawił mu statek. Specjalista sprawdził wszystkie rury, którymi przepływała para wodna i stuknął młotkiem w jednym miejscu i powiedział kapitanowi „Gotowe”. Zaskoczony kapitan zapytał go ile się należy za tą usługę. Specjalista powiedział 1000 $. Kapitan zrobił wielkie oczy i zapytał „skąd taka cena, przecież to było tylko jedno puknięcie młotkiem w rurę”. Specjalista uśmiechnął się i odpowiedział: „1$ za puknięcie młotkiem i 999$ za wiedzę gdzie tym młotkiem puknąć”

Ekspert to taka osoba, która wie, w którym miejscu puknąć, aby mechanizm zadziałał, to osoba, która wielokrotnie miała już kontakt z danym problemem i zna rozwiązanie. Nie szuka sposobu rozwiązania, ponieważ już go zna. Na pewno wiesz, że zatrudnienie eksperta na stałe jest bardzo drogim rozwiązaniem. Na pewno już wiesz, że uruchomienie sklepu internetowego to zaledwie początek zabawy w e-commerce. Możesz samodzielnie zbierać wiedzę jak prowadzić sklep internetowy, ponieważ jest ona dostępna całkowicie za darmo w Internecie. Zajmie to trochę czasu i będzie kosztowało, ale w pewnym momencie staniesz się expertem e-commerce (potrzeba podobno 10 000 godzin).

Możesz skorzystać z naszego doświadczenia, które zdobyliśmy wdrażając sklepy od 2004 roku i uniknąć drogich poszukiwań. Dla firm, które chcą gotowych rozwiązań stworzyliśmy kompleksową usługę E-COMMERCE MANAGER, polegającą na wsparciu najważniejszych obszarów e-commerce, dzięki której sklep unika kosztownych błędów.