jak uruchomić sklep internetowy

#82 IDEALNA KARTA PRODUKTU

Nowoczesna karta produktu to nie tylko zdjęcie, opis, cenę i przycisk DO KOSZYKA. Coraz częściej sklepy orientują się, że klient chce wiedzieć o przedmiocie jak najwięcej, pragnie sprawdzić jego stan w salonie stacjonarnym lub porównać go z innym podobnym produktem.

Warto mu to umożliwić, pamiętając, aby nadmiar informacji nie był zbyt przytłaczający. Jak stworzyć przejrzystą kartę produktu? Umieść najważniejsze informacje u góry strony a te szczegółowe u dołu, poniżej punktu przewijania.

W sklepie masz już zainstalowany szablon Kadence, który domyślnie wystarcza. Jeśli chciałbyś pozmieniać stronę produktu to warto użyć dodatku Kadence Shop Kit

Klienci online nie mogą dotykać produktu, zadawać pytania sprzedawcy, przymierzać produktu ani używać go przed zakupem. Jasne, zmotywowani klienci mogą zamówić próbki, aby poczuć materiał. Mogą też zadawać pytania za pośrednictwem czatu. W wielu przypadkach klienci nie chcą tracić czasu, więc strona produktu musi pomóc im uzyskać informacje tak szybko, jak to możliwe. W najlepszym interesie sklepu leży upewnienie się, że odpowiedzi na pytania użytkowników są udzielane, a produkt jest dokładnie przedstawiony.

Słabe strony produktów mają dwa główne skutki, z których oba szkodzą relacjom klientów z witryną:

  • Kupujący nie mogą zdecydować, czy produkt spełnia ich wymagania i rezygnują z zakupu.
  • Kupujący kupują niewłaściwy produkt, opierając się na błędnych założeniach, co skutkuje niezadowoleniem klientów lub zwrotem zakupów.

Co umieścić na stronach produktów

Strona produktu to koń pociągowy z dużą odpowiedzialnością i zadaniami do wykonania, odpowiadanie na pytania klientów i przygotowywanie kupujących do zakupu. Dlatego bardzo ważne jest, aby witryny i aplikacje działały prawidłowo. Dobrze zaprojektowane strony produktów mają następujące cechy, które można podzielić niezbędne, warto mieć, kiedyś.

Rzeczy niezbędne…

Jako absolutne minimum strony produktów muszą zawierać te podstawowe elementy.

  • Opisowa nazwa produktu
  • Zdjęcia produktów
  • Powiększony widok zdjęcia
  • Cena, w tym wszelkie dodatkowe opłaty związane z produktem
  • Jasne opcje produktu, takie jak kolor i rozmiar, oraz sposób ich wyboru
  • Dostępność produktu
  • Przejrzysty sposób dodawania pozycji do koszyka i jasne informacje zwrotne po dodaniu
  • Zwięzły i pouczający opis produktu

Warto mieć…

Kupujący zazwyczaj oczekują i doceniają te elementy na stronach produktów, ale nie wszystkie witryny i aplikacje potrzebują każdego z nich.

  • Oceny lub recenzje klientów lub ekspertów, które można sortować lub filtrować
  • Dodatkowe zdjęcia produktów (obrócone lub szczegółowe widoki, animowane obrazy używanego produktu)
  • Filmy produktowe
  • Powiązane rekomendacje produktów

Kiedyś …

Mogą one być opłacalne w przypadku niektórych produktów, ale tylko wtedy, gdy są bezbłędnie wykonane z wysoką użytecznością i użytecznością dla użytkownika.

  • Recenzje zdjęć lub filmów od klientów
  • Metadane i zaawansowane filtrowanie w recenzjach
  • Opcje zakupu cyklicznego lub subskrypcji
  • Narzędzia do dostosowywania produktów
  • Zdjęcia 360°
  • Filmy instruktażowe lub animacje krok po kroku

Częstym problemem związanym z zakupami online była konieczność zwrotu produktu. Gdy witryny zawierały pełny opis produktów, użytkownicy prawdopodobnie kupili właściwy produkt i byli pewni swoich zakupów. Nie martwili się o potencjalne zwroty.

W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.

Napisz maila

office@ecommerce-manager.pl

Zadzwoń po poradę

+(48) 505 430 767