Narzędzia marketingu cyfrowego dla sklepów

Narzędzia marketingu cyfrowego dla sklepów

Znalezienie najlepszych cyfrowych narzędzi marketingowych może pozwolić Ci przenieść swój biznes na wyższy poziom. Niezależnie od tego, czy szukasz narzędzi do e-mail marketingu, mediów społecznościowych, SEO, czy nawet wydarzeń na żywo, odkryjesz narzędzia, które pomogą uprościć działania marketingowe, dzięki czemu możesz skupić się na innych zadaniach w tym samym czasie. W tym artykule poznaj moje ulubione cyfrowe narzędzia marketingowe, z które możesz korzystać w swojej sklepie już dziś. Nie musisz ich nawet kupować, w ramach opieki nad sklepem masz do nich dostęp więc … wykorzystaj ich moc

ADOBE Creative Cloud

Jednym z cyfrowych narzędzi marketingowych do wykorzystania jest Adobe Creative Cloud. Będziesz mieć dostęp do całego zestawu narzędzi, takich jak Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere Pro, XD i innych aplikacji do mediów społecznościowych, projektowania, wideo, Internetu i nie tylko. Większość marketerów korzysta z Adobe Creative Cloud w mediach społecznościowych, czy to w przypadku filmów TikTok i YouTube, czy też postów na Instagramie. Na przykład marketer e-commerce może również używać Adobe Creative Cloud do fotografowania i filmowania produktów. Narzędzia marketingu cyfrowego najczęściej używane przez marketerów cyfrowych korzystających z Adobe to Photoshop do obrazów i Premiere Pro do wideo. Cały zestaw narzędzi kosztuje 69,99 USD miesięcznie.

AHREFS

Ahrefs to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingu cyfrowego dla firm, które przyciągają odbiorców poprzez treści i SEO. Możesz przeprowadzić badanie słów kluczowych, analizę konkurencji i analizę SEO dla własnej witryny. Analizując własną witrynę, możesz zobaczyć ranking Ahrefs spośród wszystkich witryn na świecie, aby wiedzieć, jak sobie radzisz. Ponadto możesz zobaczyć dokładną liczbę linków zwrotnych, które posiadasz, oraz strony internetowe, które prowadzą do Ciebie. Możesz nawet zobaczyć, dla których słów kluczowych zajmujesz pozycję w rankingu. Ale specjalną wisienką na torcie jest to, że możesz nawet otrzymać informację o wartości słów kluczowych, na wypadek gdybyś planował sprzedać swoją firmę. Możesz przeprowadzać audyty witryny, aby znaleźć uszkodzone linki zwrotne, nieprzeindeksowane strony i najważniejsze problemy w Twojej witrynie. Możesz także przeprowadzić analizę luk w treści, aby zobaczyć, dla których słów kluczowych twoi konkurenci są w rankingu, a ty nie. Ogólnie rzecz biorąc, jest to narzędzie marketingu cyfrowego, z którego ludzie w przestrzeni SEO korzystają najczęściej ze względu na wszechstronność jego funkcji.

Google Analytics

Google Analytics to najlepsze bezpłatne narzędzie do marketingu cyfrowego, jakie znajdziesz, jeśli chodzi o analitykę Twojej witryny. To narzędzie marketingowe umożliwia przeglądanie ruchu w Twojej witrynie w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możesz zobaczyć ruch w czasie rzeczywistym podczas wyświetlania reklamy, wysyłania wiadomości e-mail lub rozpowszechniania filmików na TikToku. Możesz także wyświetlić dane demograficzne dotyczące ruchu w witrynie, aby dowiedzieć się, kto ją odwiedza. Wiek, płeć, lokalizacja, zainteresowania i urządzenie to tylko niektóre z danych odbiorców, które możesz przeglądać bezpłatnie w Google Analytics. Możesz także sprawdzić, w jaki sposób pozyskałeś tych odbiorców. Na przykład możesz zobaczyć, jaki ruch pochodzi z mediów społecznościowych, e-maili, poleceń, organicznych, a nawet bezpośrednio odwiedził Twoją witrynę. A jeśli tworzysz strony docelowe lub posty na blogu dla swojej witryny, możesz zobaczyć, ile wyświetleń strony otrzymuje każda strona. Dodatkowo, ile czasu spędzają na każdej stronie i współczynnik odrzuceń strony są również szczegółowo uwzględnione. Ogólnie rzecz biorąc, każda witryna internetowa powinna mieć zainstalowane narzędzie Google Analytics, ponieważ jest to bezpłatne narzędzie do marketingu cyfrowego, które dostarcza wielu danych, aby lepiej zrozumieć wydajność Twojej witryny.

SEMRUSH

Możesz użyć cyfrowych narzędzi marketingowych, takich jak Semrush, aby pomóc w SEO, treściach, badaniach rynku, reklamie i nie tylko. To cyfrowe narzędzie marketingowe umożliwia badanie słów kluczowych, SEO na stronie, analizę konkurencji i śledzenie rankingu, tak jak robią to inne narzędzia SEO. Jednak idzie o krok dalej, oferując funkcje również dla innych rodzajów marketingu. Możesz także optymalizować treści, rozpowszechniać je i analizować za pomocą Semrush. Teraz, jeśli chcesz pójść o krok dalej, możesz również zobaczyć reklamy konkurencji, aby ulepszyć swoje kampanie reklamowe. Możesz przeprowadzić dość szczegółową analizę konkurencji, aby określić, na jakie najskuteczniejsze słowa kluczowe oceniają ją Twoi konkurenci i nie tylko. Jeśli obecnie prowadzisz kampanie PPC, możesz przeprowadzić badanie słów kluczowych w Semrush, dzięki czemu jest to jedno z najbardziej wszechstronnych narzędzi marketingu cyfrowego.

Social Bee

Social Bee to platforma do zarządzania mediami społecznościowymi, dzięki czemu jest godnym narzędziem marketingu cyfrowego dla sprzedawców mediów społecznościowych. Ta platforma pozwala zarządzać kontami społecznościowymi, takimi jak TikTok, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, a nawet Google Moja Firma. Dzięki temu cyfrowemu narzędziu marketingowemu będziesz mógł tworzyć treści, planować je, analizować wyniki swoich postów, ponownie wykorzystywać treści, publikować treści i współpracować z innymi członkami swojego zespołu. To narzędzie integruje się z popularnymi narzędziami, takimi jak Canva. W rzeczywistości możesz zaprojektować swój post w mediach społecznościowych bezpośrednio w Social Bee za pomocą Canva. Narzędzie synchronizuje się również z kalendarzem, dzięki czemu możesz szybko przeglądać promocyjne wydarzenia społecznościowe.

CANVA

Cyfrowe narzędzia marketingowe, takie jak Canva, umożliwiają projektowanie postów w mediach społecznościowych, pokazów slajdów i innych zasobów marketingowych. W serwisie Canva możesz nawet projektować produkty, takie jak wizytówki, notatniki i inne. Niektóre małe firmy i przedsiębiorcy zwracają się do serwisu Canva, aby samodzielnie zaprojektować logo, ulotki, plakaty lub posty w mediach społecznościowych, bez pomocy profesjonalnego projektanta do ukończenia projektu. Canva ma funkcję przeciągania i upuszczania, która umożliwia łatwe dodawanie grafiki, zmianę kolorów, a nawet usuwanie tła jednym kliknięciem. Dla tych, którzy nie są biegli w korzystaniu z narzędzi takich jak Photoshop, Canva jest świetną alternatywą dla marketerów cyfrowych, którzy chcą szybko zaprojektować coś profesjonalnego.

Cyfrowe narzędzia marketingowe mogą zaoszczędzić czas i pieniądze, jednocześnie pomagając osiągnąć cele marketingowe dzięki danym, których potrzebujesz, aby odnieść sukces. Niezależnie od tego, czy zainwestujesz w narzędzie SEO, narzędzie do marketingu e-mailowego, narzędzie, które pomoże Ci zarządzać kalendarzem marketingowym, czy też wszystkie powyższe, zależy od Ciebie. Bez względu na przeszkody marketingowe, które napotkasz, istnieje cyfrowe narzędzie marketingowe, które zapewnia dane, analizy i przewagę konkurencyjną, aby stać się lepszym sprzedawcą.