Jeśli już posiadasz swój sklep, wykorzystaj wybrane zadania i zwiększ skuteczność sprzedaży.
JAK PRACOWAĆ Z ZADANIAMI?
GRA W ZARABIANIE PIENIĘDZY TO GRA W USUWANIE PRZESZKÓD
Przeszkody stają ci na drodze do przysłowiowego miliona. Kiedy sobie to uzmysłowisz, to wstajesz rano i wiesz co ci przeszkadza, więc zabierasz się za usuwanie tej przeszkody. Potem pojawia się kolejna i kolejna a ty traktujesz to jako grę. Nie frustruje cię to, bo grywalizacja jest jak zabawa. Grasz tak naprawdę przeciwko sobie i swoim słabościom. Inni gracze się nie liczą bo zawsze możesz zrobić coś inaczej niż konkurencja, taniej, szybciej, lepiej. Aż w końcu uświadomisz sobie, że dzieli cię tylko 10 ruchów od celu, uśmiechniesz się i zaczniesz reinwestować swoje zyski w reklamę sklepu bo zobaczysz układający się wzór. Kup towar za 1000 zł, sprzedaj za 2000 zł …
- zamień 1 000 -> 2 000
- zamień 2 000 -> 4 000
- zamień 4 000 -> 8 000
- zamień 8 000 -> 16 000
- zamień 16 000 -> 32 000
- zamień 32 000 -> 64 000
- zamień 64 000 -> 128 000
- zamień 128 000 -> 256 000
- zamień 256 000 -> 512 000
- zamień 512 000 -> 1 024 000 zł
ZADANIA NA 90 DNI
Ważne!!! Nie musisz ich wykonać wszystkich aby odnieść sukces. Nie musisz ich robić w kolejności. Nie musisz ich robić w jeden dzień. Nie muszą być zrobione perfekcyjnie. Wystarczy, że coś zadziała. To co musisz, to codzienne usuwanie przeszkód, które stają na drodze do Twojego celu, na przykład brak systematycznej pracy, nadmiar perfekcji, porównywanie się do innych.
Jeśli potrzebujesz pomocy lub chcesz przyspieszyć osiągnięcie swojego celu,
masz zawsze opcje jak sobie ułatwić życie.
Nie frustruj się, kiedy coś nie wychodzi za pierwszym razem. Zacznij od poznania narzędzi nowoczesnego handlowca i umiejętności posługiwania się nimi. Zyski i lekka praca, pojawią się w momencie, kiedy sklep będzie sprzedawał sam, kiedy ludzie będą sobie polecać Twój adres.
DLACZEGO 90 DNI?
Ludzki mózg, od czasów kiedy ganialiśmy po sawannie, nie ogarnia większego planowania niż kwartał, a to jest właśnie 90 dni. Działo się tak z powodów przygotowywania do przeżycia kolejnego sezonu / zmiana pory roku. Dlatego osiąganie zadań wymagających systematyczności przez dłuższy czas jest bardzo trudne i niewiele osób potrafi osiągać swój cel. Zatem sprytnie musimy oszukać nasz mózg.
99 osób na 100 będzie miało problem z systematycznością aby wykonać 90 razy, dzień po dniu. Oszukanie naszego mózgu polega na tym aby postawić przez mózgiem mniejsze zadania. 1 etap to jest 14 dni i takich etapów mamy 6. Twoim celem jest pokonać niemoc i wykonać pierwszych 14 zadań. Nic więcej. A to już jest bardzo łatwe. Każdego dnia jak wykonasz zadanie mózg dostaje nagrodę w postaci dopaminy. Po pierwszych 14 dniach, mózg przyzwyczai się i nastawi na więcej nagrody. Wzrośnie twoje poczucie skuteczności i reszta to już efekt kuli śniegowej.

ZAWSZE JEST KTOŚ LEPSZY
Nie musisz być pierwszy czy najlepszy w swojej branży. Nie ma dwóch identycznych właścicieli sklepów. Nie ma dwóch firm z identycznymi zasobami. Twoim celem jest szczęście i zarabianie pieniędzy. Dlatego nie porównuj się do innych i nie dąż do perfekcji bo perfekcja jest nieosiągalna w e-commerce. Nie ma idealnych sklepów. Nie ma idealnych produktów. Nie ma idealnych reklam.
Wystarczy, że zrobisz absolutne minimum aby działało. Wystarczy że działa, płynnie działa, nie musisz mieć najszybszych serwerów ani najlepszych grafików, wykorzystaj darmowe szablony. Zajmuj się tylko tym, co daje największe efekty, a całą resztę zostaw na potem. Wybierz zadania, które z 20% Twojej energii wygenerują 80% Twojego celu. Rób to co lubisz i to co sprawia ci radość.
-
GOTOWY SKLEP INTERNETOWY3 000 zł
-
ZESTAW – MEGA PACZKA99 zł
A teraz już czas zająć się zadaniami, skreśl dziś jeden kwadrat na Twojej mapie do celu !!!
- #1 CEL SPRZEDAŻOWY
- #2 CO OPŁACA SIĘ SPRZEDAWAĆ ?
- #3 WYBIERZ NISZĘ PRODUKTOWĄ
- #4 WYBIERZ NAZWĘ DOMENY
- #5 SERWER DLA SKLEPU INTERNETOWEGO
- #6 INSTALACJA WORDPRESS
- #7 INSTALACJA GRAFIKI
- #8 INSTALACJA WOO COMMERCE
- #9 PROJEKT LOGO SKLEPU
- #10 KONFIGURACJA MENU i KATEGORII
- #11 REGULAMIN I POLITYKA PRYWATNOŚCI
- #12 PŁATNOŚCI ONLINE
- #13 FISKALIZACJA ZAMÓWIENIA
- #14 LISTA HURTOWNI DO WSPÓŁPRACY
- #15 WYBÓR HURTOWNI
- #16 IMPORT PRODUKTÓW DO SKLEPU
- #17 KONTO GOOGLE
- #18 INSTALACJA GOOGLE ANALYTICS
- #19 RAPORTY GOOGLE ANALYTICS
- #20 GOOGLE SEARCH CONSOLE
- #21 SŁOWA KLUCZOWE, KTÓRE SPRZEDAJĄ
- #22 POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO
- #23 WTYCZKA YOAST
- #24 BLOG W SKLEPIE INTERNETOWYM
- #25 SYSTEM REKLAMOWY GOOGLE ADS
- #26 KONFIGURACJA GOOGLE ADS
- #26-A REKLAMY PRODUKTOWE GOOGLE ADS
- #27 REKLAMY TEKSTOWE GOOGLE ADS
- #28 REKLAMY VIDEO GOOGLE ADS
- #29 REKLAMY GMAIL GOOGLE ADS
- #30 REMARKETING GOOGLE ADS
- #31 KAMPANIE PERFORMANCE MAX
- #32 GOOGLE MERCHANT CENTER
- #33 PLIK Z PRODUKTAMI DLA GOOGLE ADS
- #34 EMAIL MARKETING – DLACZEGO?
- #35 JAK BUDOWAĆ BAZĘ ADRESÓW EMAIL
- #36 JAK PRAWIDŁOWO WYSYŁAĆ NEWSLETTER
- #37 MAILER LITE – INSTALACJA W SKLEPIE
- #38 MAILER LITE – ZBIERANIE ADRESÓW
- #39 TWORZENIE NEWSLETTERÓW
- #40 ODZYSKIWANIE PORZUCONYCH KOSZYKÓW
- #41 PIERWSZE ZAMÓWIENIE
- #42 JAK ZARABIAĆ NA BLOGU w SKLEPIE INTERNETOWYM
- #43 O CZYM PISAĆ NA BLOGU W SKLEPIE
- #44 SENUTO – BAZA SŁÓW KLUCZOWYCH
- #45 SENUTO ANALIZA POZYCJI
- #46 SEMSTORM – CONTENT MARKETING
- #47 LINKHOUSE – ZDOBYWANIE LINKÓW
- #48 WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI
- #49 JAK POZYSKAĆ PARTNERÓW NA PROWIZJI
- #50 JAK SPRZEDAWAĆ PRODUKTY AFILIACYJNE
- #51 SOCIAL MEDIA
- #52 FACEBOOK
- #53 INSTAGRAM
- #54 TIKTOK
- #55 TWITTER
- #56 PINTEREST
- #57 YOUTUBE
- #58 PODCASTY
- #59 OPINIE KLIENTÓW
- #60 MARKETPLACE
- #61 ALLEGRO
- #62 AMAZON
- #63 EBAY
- #64 CENEO
- #65 EMPIK
- #66 SHOPEE
- #67 ERLI
- #68 FIRMY KURIERSKIE
- #69 INTEGRACJA Z INPOST PACZKOMATY
- #70 FULFILLMENT
- #71 DROPSHIPPING
- #72 OPAKOWANIA PRZESYŁEK
- #73 DRUKARKA ETYKIET
- #74 AUTOMATYZACJA ZADAŃ
- #75 ROZWÓJ FUNKCJONALNY SKLEPU
- #76 PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
- #77 OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE
- #78 ZWROTY i REKLAMACJE W SKLEPIE
- #79 OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA
- #80 BADANIE ZACHOWAŃ KLIENTÓW
- #81 UX W SKLEPIE INTERNETOWYM
- #82 IDEALNA KARTA PRODUKTU
- #83 PROGRAM GRAFICZNY CANVA
- #84 OFERTA DLA KLIENTA BIZNESOWEGO
- #85 BŁĘDY POCZĄTKUJĄCYCH SPRZEDAWCÓW
- #86 OPROGRAMOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO
- #87 IMPORT z ALIBABA I ALIEXPRESS
- #88 SPRZEDAŻ USŁUG ONLINE
- #89 DEDYKOWANY LANDING PAGE
- #90 REKLAMA, KTÓRA SIĘ ZWRACA
W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.
Napisz maila
office@ecommerce-manager.pl
Zadzwoń po poradę
+(48) 505 430 767