Loading...
Audyt sklepu internetowego2018-05-18T11:00:52+00:00

Project Description

Masz już sklep i chcesz więcej sprzedawać?

Daj znać, chętnie pomożemy!

DARMOWY AUDYT SKLEPU INTERNETOWEGO

Czy byłeś kiedyś chory? Na pewno tak. Tak samo jak ludzie, tak i sklepy internetowe mają swoje dolegliwości, od niedostosowania produktów do oczekiwań klientów, przez mało użyteczny projekt graficzny czy funkcjonalny, złą optymalizację, niską konwersję czy nawet całkowity brak zamówień. Tak jak utrzymanie naszego ciała w doskonałej formie wymaga systematycznego dbania i ćwiczenia a z zawsze można coś poprawić na zdrowiu, tak każdy sklep ma swoje obszary do poprawienia. Wymaga to stałej, systematycznej współpracy z ekspertami w różnych dziedzinach. Dlatego ze sklepami, które są niezadowolone ze swoich wyników pracujemy wg sprawdzonej procedury:

  • KROK 1 – ANALIZA
  • KROK 2 – DIAGNOZA
  • KROK 3 – KURACJA = SPOSÓB ROZWIĄZANIA PROBLEMU

Dlaczego tych problemów nie widzi i nie może rozwiązać właściciel sklepu?

  • Emocje związane ze sklepem – każdy właściciel sklepu internetowego jest obecny na każdym etapie jego działania od momentu powstania, często traktuje sklep lub firmę jak własne dziecko. Dlatego pracując przy swoim sklepie internetowym jest zazwyczaj przywiązany do obecnego stanu rzeczy. Przyzwyczaja się do tego, co jest i nie jest świadom problemów. Zupełnie tak samo jak z poważnymi chorobami, których pojawiające się objawy ignorujemy.
  • Brak praktycznej wiedzy – właściciel sklepu jest ekspertem w zakresie produktów, które sprzedaje, odpowie natychmiast na każde pytanie dotyczące oferty. Nie jest jednak w stanie posiadać tak obszernej wiedzy jak kilka osób w zespole wdrażającym sklepy internetowe, to wiedza zbierana latami, na kilka głów. Jeżeli właściciel sam będzie chciał zdobyć tą wiedzę to nic nie stoi na przeszkodzie, o wszystkim może się dowiedzieć całkowicie za darmo z Google. Zajmie mu to jednak setki, jeżeli nie tysiące godzin i w zasadzie mógłby zmienić swój obecny zawód na nowy, lub kilka nowych zawodów: grafik, programista, media planer, markerter…. raczej nie jest to jego celem.

Konsultant e-commerce, tak jak lekarz badający pacjenta, patrzy z innej perspektywy, bez emocji, widzi rzeczy oczywiste. Potrafi je ocenić na podstawie swoich wcześniejszych doświadczeń symptomy, postawić trafną diagnozę i wskazać lekarstwo. Każdy właściciel sklepu internetowego jest w stanie samodzielnie określić, jaki obszar działania sklepu internetowego szwankuje. Następnie może skorzystać z naszej oferty a nasz ekspert e-commerce zbada sklep i wskaże rozwiązanie problemu.

Audyt eksperta e-commerce pozwoli zdiagnozować najsłabsze ogniwo w Twoim sklepie. Następnie wskażemy sposób jak je wzmocnić. Pamiętaj jednak, że zawsze w każdym łańcuchu jest jakieś słabe ogniwo, nawet jeżeli wzmocnisz to słabe ogniwo to inne automatycznie stanie się tym najsłabszym. Prowadzenie sklepu internetowego to ciągłe wzmacnianie wszystkich ogniw po kolei. Nie da się tego wykonać jednorazowo, jest to ciągły niekończący się proces doskonalenia każdego elementu, każdego procesu.

Skorzystaj z naszej wiedzy i sprawdź co można poprawić w Twoim sklepie. Dzielimy się wiedzą i praktycznym doświadczeniem z właścicielami sklepów. Nasze zalecenia możesz wdrożyć samodzielnie lub z dowolną firmą. Efekty wdrożonych zmian czasami są niesamowite.

Zajmujemy się kompleksową obsługą sklepów internetowych działających na różnych silnikach. Dlatego zawsze sprawdzamy kolejno w czasie audytu:

  • Błędy techniczne
  • Użyteczność sklepu
  • Nagramy sesje klientów aby zobaczyć co robią w sklepie.
  • Analityka e-commerce
  • Sprawdzimy parametry twojego sklepu, w tym konwersję.
  • Wersja mobilna
  • Sprawdzimy jak działa sklep na tabletach i telefonach.
  • Optymalizacja SEO
  • Wskażemy jak podnieść pozycję sklepu w Google.
  • Email Marketing
  • Dowiesz się jak pozyskać więcej adresów email.
  • Analityka e-commerce
  • Reklama internetowa
ZAMÓW BEZPŁATNY AUDYT SWOJEGO SKLEPU

Zakres audytu:

AUDYT TECHNICZNY

Sprawdzamy jak działa sklep zarówno w wersji mobilnej jak i na laptopy, czy nie generuje błędów, czy serwer nie dział zbyt wolno, czy każda przeglądarka wyświetla sklep w identyczny sposób.

AUDYT SPRZEDAŻOWY

Sprawdzamy jak zachowują się klienci nagrywając ich wizyty, analizujemy zarówno koszyk jak i cały proces zakupu a także wszystkie strony w sklepie. Wskazujemy gdzie klienci wychodzą oraz z czym mają problemy.

AUDYT MARKETINGU

Badamy czy budżet reklamowy jest wydawany w rozsądny sposób i jak można obniżyć koszt reklamy sklepu internetowego. Zawsze wskazujemy również skuteczniejsze sposoby pozyskiwania nowych klientów w sklepie.

Czy wiesz że …

Jeżeli samodzielnie prowadzisz sklep, skorzystaj z naszej codziennej praktyki e-commerce manager’a.

Jak w 3 krokach wyszukać niszę na sklep internetowy?

Maj 21st, 2018|

Wiele osób w rozmowach pyta „co mogę sprzedawać?” przecież są już sklepy internetowe ze wszystkim. Otóż zawsze doradzam wyszukanie niszy, w której można zostać królem i stopniowo zwiększać skalę działania. Jeżeli prowadzisz firmę to zapewne

Zobacz wszystkie wpisy

Szybkie pytanie? Szybka odpowiedź!

Masz jakiś problem ze sklepem? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie? Wyślij formularz a my postaramy się błyskawicznie odpowiedzieć.

IMIĘ *
NAZWISKO *
EMAIL *
TELEFON

TEMAT WIADOMOŚCI

JAK MOŻEMY CI POMÓC?