Loading...
Opieka sprzedażowa2018-12-19T13:03:40+00:00

Project Description

Masz już sklep i chcesz więcej sprzedawać?

Daj znać, chętnie pomożemy!

OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO

E-Commerce manager łączy kompetencje sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i IT w jednej osobie.

Jego zadaniem jest zarządzanie sklepem internetowym tak aby uzyskać jak najwięcej zamówień. Posiadają głęboką wiedzę na temat wizji i sposobu działania firmy, wskazuje nowe możliwości biznesowe w Internecie

Rozpoczynając pracę opracowujemy strategię na okres 6-12 miesięcy, która przy założonym budżecie pozwoli osiągnąć cel sprzedażowy. Następnie e-commerce manager nadzoruje plan prac i jest odpowiedzialny za osiągnięcie celów sprzedażowych klienta dopasowując się do budżetu oraz możliwości.

  • Poprawiamy wyniki sprzedaży w kanale internetowym
  • Pozyskujemy nowych klientów dla firmy
  • Wskazujemy nowe możliwości biznesowe

ZAMÓW OPIEKĘ SPRZEDAŻOWĄ – ROZLICZAJ EFEKTY PROWIZJĄ!

Wynagrodzenie w sektorze e-commerce

Dobry e-commerce manager potrafi samodzielnie poprowadzić szereg działań marketingowych wykorzystując dostępne narzędzia, zarówno w zakresie optymalizacji witryny dla wyszukiwarek, działań mailingowych, programów partnerskich jak również zarządzania kampaniami  reklam Adwords czy social media.

Wynagrodzenia na stanowisku e-commerce managera zależą od zakresu odpowiedzialności oddanej w ręce danego pracownika oraz posiadanych doświadczeń na podobnym stanowisku. Wzrastają wraz z wielkością prowadzonego sklepu. Na polskim rynku często spotykana jest następująca struktura wynagrodzeń (netto)  oraz podział  zakresu obowiązków:

  • dyrektor e-commerce  15 000 zł / miesięcznie
    zarządza cała strategią sklepu, odpowiada za całościowe wyniki sprzedaży
  • e-commerce manager  8 000 zł / miesięcznie
    zarządza poszczególnymi kanałami reklamy i odpowiada za skuteczność prowadzonych działań
  • specjalista e-commerce  4 000 zł / miesięcznie
    odpowiada za bieżącą obsługę sklepu, zamówienia, produkty, dostawcy

Nasza oferta opieki nad sklepem zdecydowanie bardziej opłaca się małym sklepom internetowym, które potrzebują rozwoju ale nie są w stanie zatrudnić e-commerce managera na stałe.

Całkowity koszt opieki e-commerce
= prowizja 5% sprzedaży

Wysokość prowizji jest powiązana z ilością czasu jaki e-commerce manager ma poświęcić na dany sklep. Bierzemy odpowiedzialność za wynik sprzedaży wiążąc wysokość naszego wynagrodzenia z prowizją od sprzedaży. W zależności od branży i etapu rozwoju na jakim jest sklep, właściciel może wybrać jaki model współpracy odpowiada mu najbardziej.  Model współpracy można zmienić w dowolnym momencie.

E-commerce manager – zawód przyszłości?

Ekspert to taka osoba, która wie, w którym miejscu puknąć, aby mechanizm zadziałał, to osoba, która wielokrotnie miała już kontakt z danym problemem i zna rozwiązanie. Nie szuka sposobu rozwiązania, ponieważ już go zna. Na pewno wiesz, że zatrudnienie eksperta na stałe jest bardzo drogim rozwiązaniem. Na pewno już wiesz, że uruchomienie sklepu internetowego to zaledwie początek zabawy w e-commerce. Możesz samodzielnie zbierać wiedzę jak prowadzić sklep internetowy, ponieważ jest ona dostępna całkowicie za darmo w Internecie. Zajmie to trochę czasu i będzie kosztowało, ale w pewnym momencie staniesz się expertem e-commerce (potrzeba podobno 10 000 godzin).

Możesz skorzystać z naszego doświadczenia, które zdobyliśmy wdrażając sklepy od 2004 roku i uniknąć drogich poszukiwań. Dla firm, które chcą gotowych rozwiązań stworzyliśmy kompleksową usługę E-COMMERCE MANAGER, polegającą na wsparciu najważniejszych obszarów e-commerce, dzięki której sklep unika kosztownych błędów.

ZAMÓW OPIEKĘ SPRZEDAŻOWĄ – ROZLICZAJ EFEKTY PROWIZJĄ!
ZAMÓW OPIEKĘ SPRZEDAŻOWĄ – ROZLICZAJ EFEKTY PROWIZJĄ!

Zakres opieki:

Analityka e-commerce

Monitorujemy wszystkie parametry w sklepie tj. ruch, konwersja, współczynnik odrzuceń, czas i długość sesji, skuteczność wydawanych środków reklamowych.

Pozycjonowanie

Pozycjonujemy sklepy internetowe na tzw. długi ogon. Dzięki temu sklep pojawia się na wysokich pozycjach na tysiące haseł bez konieczności płacenia za każde z nich.

Zarządzanie Google Adwords

Budujemy i zarządzamy wszystkimi typami kampaniami w Google Adwords, to obecnie najbardziej kompleksowy kanał pozyskania nowych klientów w sklepie.

Zarządzanie Social Media

Monitorujemy wszystkie serwisy społecznościowe i blogi aby wyszukać konwersacje dotyczące produktów w twoim sklepie. Zarządzamy reklamą w tych serwisach.

Aukcje internetowe

W serwisach Allego i Ebay odbywa się połowa całej sprzedaży internetowej. Twoja oferta musi się tam znajdować, wykonamy szablony i ustawimy aukcje na produkty.

Email marketing

Email marketing nadal jest najskuteczniej konwertującym sposobem pozyskiwania zamówień. Pomagamy budować w sklepie bazy adresów i tworzymy newslettery.

Programy partnerskie

Wyszukujemy i budujemy sieć partnerów, którzy doprowadzają wartościowy ruch w zamian za prowizję. Podłączamy także sklep do istniejących sieci afiliacyjnych.

Grafika

Projektujemy wszelkie elementy graficzne w sklepie takie jak banery, szablony, newslettery, landing page. Optymalizujemy też zdjęcia produktów w sklepie.

Optymalizacja

Ciągle poprawiamy sklep pod każdym względem, użyteczności dla klientów, słów kluczowych dla wyszukiwarek a także dla wszystkich przeglądarek i urządzeń.

Opieka techniczna

Aktualizujemy oprogramowanie sklepu, dopisujemy nowe funkcje, zarządzamy serwerem a wszystko po to aby sklep działał jak najszybciej.

Baza produktów

Zarządzamy ofertą sklepu, wprowadzamy nowe kategorie i produkty do sklepu, integrujemy sklep z hurtowniami aby stale zwiększać ofertę dla klientów.

Czy wiesz że …

Jeżeli samodzielnie prowadzisz sklep, skorzystaj z naszej codziennej praktyki e-commerce manager’a.

UX w sklepie internetowym – sprawdź jak podnieść konwersję

Styczeń 4th, 2019|

UX w slepie internetowym – bez względu czy chcesz sprzedać sklep czy zamierzasz go rozwijać zawsze warto podnosić konwersję ponieważ to wpływa bezpośrednio na to, ile zostanie ci w kieszeni na koniec miesiąca.

Blog w sklepie internetowym – strategia otwarcia sklepu

Grudzień 31st, 2018|

Rok 2018 to rok to rok w którym testowaliśmy  nową strategię dla przyszłych właścicieli sklepów internetowych.  Blogi są ważnym źródłem informacji. Chętnie szukamy na nich informacji zatem blog na początku naszej przygody z e-commerce jest

Zobacz wszystkie wpisy

Szybkie pytanie? Szybka odpowiedź!

Masz jakiś problem ze sklepem? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie? Wyślij formularz a my postaramy się błyskawicznie odpowiedzieć.

IMIĘ *
NAZWISKO *
EMAIL *
TELEFON

TEMAT WIADOMOŚCI

JAK MOŻEMY CI POMÓC?