Loading...
Szkolenie e-commerce indywidualne2021-01-05T19:27:09+01:00

Project Description

Masz już sklep i chcesz więcej sprzedawać?

Daj znać, chętnie pomożemy!

INDYWIDUALNE SZKOLENIE E-COMMERCE

INDYWIDUALNE SZKOLENIE przeznaczone jest dla osób planujących otworzenie sklepu a szczególnie dla właścicieli firm lub szefów działów sprzedaży, którzy chcieliby rozpocząć sprzedaż we własnym sklepie internetowym. Unikalna formuła szkolenia polega na tym iż pracujemy na realnie działającym sklepie internetowym i pokazujemy rzeczy, których nie są w stanie pokazać żadne firmy szkoleniowe w branży e-commerce. Zobaczysz na żywo nasz działający sklep internetowy!

Po szkoleniu uruchomisz samodzielnie sklep internetowy a reklamą zdobędziesz pierwsze zamówienia.

Skorzystaj z naszej wiedzy i sprawdź jak możesz sprzedawać więcej w Twojej firmie. Dzielimy się wiedzą i praktycznym doświadczeniem z przyszłymi właścicielami sklepów.

ZAMÓW SZKOLENIE TERAZ

SZKOLENIE  E-COMMERCE organizowane i jest prowadzone stacjonarnie u ciebie w firmie lub w wersji spotkania online. Najczęściej prowadzimy szkolenia dla 1 osoby jednak jeżeli zechcesz możemy przeszkolić maksymalnie 2-3 osoby jednocześnie.

Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób, które planują otworzyć sklep jak również dla tych, które już taki posiadają ale nie są zadowolone z wyników sprzedaży.

TYLKO NA NASZYM SZKOLENIU
ZOBACZYSZ TAKI SKLEP NA ŻYWO !!!

Efekty tego szkolenia e-commerce zaskoczą cię !!!
3 000 000 zł SPRZEDAŻY W 12 MIESIĘCY

ZAMÓW SZKOLENIE TERAZ

Zakres szkolenia:

ANALIZA BIZNES PLANU TWOJEGO SKLEPU

WYBÓR OPROGRAMOWANIA SKLEPU

PRODUKTY a KONKURENCJA

ANALITYKA SKLEPU i BADANIE KONWERSJI

OPTYMALIZACJA SKLEPU INTERNETOWEGO

OPTYMALIZACJA DLA GOOGLE

OPTYMALIZACJA KONWERSJI

E-MAIL MARKETING

PODSTAWY GOOGLE ADWORDS

NARZĘDZIA MARKETINGOWE

Czy wiesz że …

Jeżeli samodzielnie prowadzisz sklep, skorzystaj z naszej codziennej praktyki e-commerce manager’a.

UX w sklepie internetowym – sprawdź jak podnieść konwersję

4 stycznia, 2019|

UX w slepie internetowym – bez względu czy chcesz sprzedać sklep czy zamierzasz go rozwijać zawsze warto podnosić konwersję ponieważ to wpływa bezpośrednio na to, ile zostanie ci w kieszeni na koniec miesiąca.

Blog w sklepie internetowym – strategia otwarcia sklepu

31 grudnia, 2018|

Rok 2018 to rok to rok w którym testowaliśmy  nową strategię dla przyszłych właścicieli sklepów internetowych.  Blogi są ważnym źródłem informacji. Chętnie szukamy na nich informacji zatem blog na początku naszej przygody z e-commerce jest

Zobacz wszystkie wpisy

Szybkie pytanie? Szybka odpowiedź!

Masz jakiś problem ze sklepem? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie? Wyślij formularz a my postaramy się błyskawicznie odpowiedzieć.

    IMIĘ *
    NAZWISKO *
    EMAIL *
    TELEFON

    TEMAT WIADOMOŚCI

    JAK MOŻEMY CI POMÓC?

    Go to Top