Loading...
wdrożenia sklepów internetowych 2018-05-23T06:21:35+00:00

Project Description

Nie masz sklepu lub sklep wymaga odnowienia?

Daj znać, chętnie pomożemy!

WDROŻENIE SKLEPU INTERNETOWEGO – KOSZT

NIE MASZ CZASU? ZLEĆ NAM URUCHOMIENIE SKLEPU INTERNETOWEGO!

Koszt wdrożenia sklepów internetowych zależy od ilości czasu jaki należny poświęcić na jego przygotowanie. Sklep można uruchomić w kilka minut a  czasami zajmuje to 2 miesiące. Dlatego zachęcamy do spotkania z doświadczonym e-commerce manager ’em aby poznać potrzeby firmy i dopasować zakres prac do wyznaczonego celu. Na takim spotkaniu pokazujemy w jaki sposób pracujemy, zobaczysz nasz sklep na żywo i odpowiadamy na każde pytanie dotyczące e-commerce.  Gwarantujemy że pojawi się nie jedno pytanie. Umów się na spotkanie, potraktuj je jak darmowy consulting.

Wdrożenie sklepu internetowego

Wdrożenie skutecznego sklepu internetowego można porównać do budowy. Wdrożenie i zarządzanie e-commerce jest bardzo multidyscyplinarnym obszarem. Nie spotkaliśmy jeszcze klienta, który był w stanie samodzielnie i skutecznie zająć się wszystkimi obszarami we właściwy sposób. E-commerce to praca zespołowa, tak jak na budowie.

Jeżeli chcemy coś wybudować czy wyremontować to mamy następujące opcje:

  • Wynajmujemy architekta
  • Wynajmujemy ekipę budowlaną
  • Wynajmujemy kierownika budowy

E-commerce manager to osoba będąca architektem i kierownikiem budowy. Kiedy przychodzi klient, ma zazwyczaj swój pomysł, chce zbudować swój sklep internetowy. Znający doskonale realia musimy pewne rzeczy brutalnie wybić z głowy inwestora, dla jego dobra. Znając cel funkcjonalny i biznesowy klienta doradzamy wybór odpowiedniej strategii i funkcjonalności projektu. Szukamy sposobu jak osiągnąć założony cel – cel sprzedażowy w sklepie internetowym.

W zależności od postawionego celu sprzedażowego do zrealizowania, musimy użyć odpowiednich klocków, czyli materiałów i technologii. Dobrze zaprojektowana i zbudowana strona pełni rolę 2 w 1. Pełni rolę informacyjną jak tradycyjna strona www oraz jest katalogiem ofertowym. Strona internetowa od sklepu różni się mechanizmem koszyka, czyli możliwością wrzucenia do koszyka produktu lub usługi i złożenia zamówienia.

Nowoczesna strona internetowa lub sklep internetowy, powinny działać tak jak najlepszy z handlowców w firmie, jednak strona – sklep internetowy jest zawsze skuteczniejszy, ponieważ:

  • Sprzedaje produkty i usługi 24 na dobę / 365 dni w roku
  • Jest tańsza w utrzymaniu
  • Nie odejdzie do konkurencji

W zależności, jaki jest cel do osiągnięcia w Internecie, dopasowujemy rozwiązanie do klienta. Zadaniem e-commerce managera jest dowiedzieć się jak najwięcej o biznesie klienta i zaprojektować rozwiązanie, które zwiększy jego sprzedaż. Na rynku są tysiące technologii i rozwiązań, tak jak materiały budowlane są droższe i tańsze, lepsze i gorsze. Pomagam klientom zbudować obiekt z najlepiej dopasowanych dla niego rozwiązań.

Ile kosztuje sklep internetowy?

Sam sklep internetowy można uruchomić w 3 minuty całkowicie za darmo. Koszt realizacji sklepu internetowego zależy od ilości klocków, które sobie wybierzemy. Niektórzy klienci potrzebują jednego klocka, inni 30 klocków. Każde wdrożenie sklepu internetowego ma inny zakres, inny czas realizacji projektu oraz inny budżet. Dlatego oferujemy różne warianty i każdorazowo szukamy najskuteczniejszego pakietu. W naszej praktyce wykonujemy profesjonalne sklepy internetowe już od 200 zł  (w modelu abonamentowym) a kończymy na 30 000 zł (zarządzamy całkowicie  kanałem sprzedaży online). Rozstrzał duży dlatego zachęcamy do kontaktu i zobaczymy czego naprawdę potrzebuje Twoja firma.

NIE MASZ CZASU? ZLEĆ NAM URUCHOMIENIE SKLEPU INTERNETOWEGO!

Zakres prac:

indywidualna grafika

kompleksowa konfiguracja

szkolenie z obsługi

szkolenie marketingowe

wprowadzenie produktów

analityka ecommerce

optymalizacja Google

email marketing

prowadzenie Adwords

prowadzenie Facebook

integracja z magazynem

integracja z Allegro

integracja porównywarki

porzucone koszyki

program partnerski

Zawsze zapewniamy : 

#1 OTWARTY KOD
Musisz mieć możliwość modyfikować sklep tak jak chcesz, tak aby w dowolnym momencie dokładać nowe funkcje. Dzięki temu masz możliwość pracować z dowolną firmą. Unikniesz problematycznej sytuacji kiedy dostawca nie spełnia twoich oczekiwań.
#2 ANALIZĘ RENTOWNOŚCI
Nie patrz wyłącznie na cenę wdrożenia sklepu, uruchomienie sklepu to pierwszy krok, następne są trudniejsze ponieważ polegają na doprowadzeniu klientów. Czy na pewno chcesz pracować z firmą, która tylko buduje sklepy? Firmy robiące strony nie potrafią najczęściej sprzedawać.
#3 POLICZ ZANIM WYDASZ
Zanim uruchomisz środki na budowę wielkiego sklepu, na spokojnie policz czy sklep się opłaca. W czasie pierwszego spotkania pomagamy obliczyć rentowność e-biznesu ponieważ znamy realne koszty jakie sklep generuje każdego dnia. Skorzystaj z tej wiedzy.

Czy wiesz że …

Jeżeli samodzielnie prowadzisz sklep, skorzystaj z naszej codziennej praktyki e-commerce manager’a.

Jak w 3 krokach wyszukać niszę na sklep internetowy?

Maj 21st, 2018|

Wiele osób w rozmowach pyta „co mogę sprzedawać?” przecież są już sklepy internetowe ze wszystkim. Otóż zawsze doradzam wyszukanie niszy, w której można zostać królem i stopniowo zwiększać skalę działania. Jeżeli prowadzisz firmę to zapewne

Zobacz wszystkie wpisy

Szybkie pytanie? Szybka odpowiedź!

Masz jakiś problem ze sklepem? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie? Wyślij formularz a my postaramy się błyskawicznie odpowiedzieć.

IMIĘ *
NAZWISKO *
EMAIL *
TELEFON

TEMAT WIADOMOŚCI

JAK MOŻEMY CI POMÓC?