Loading...
wdrożenia sklepów internetowych2021-01-04T09:14:07+01:00

Project Description

Nie masz sklepu lub sklep wymaga odnowienia?

Daj znać, chętnie pomożemy!

WDROŻENIE SKLEPU INTERNETOWEGO – POD KLUCZ

PAKIET E-SKLEP POD KLUCZ

Usługa pozwala ci zająć się klientami, kiedy my zajmujemy się kompleksowo Twoją stroną.  Sklep internetowy potrzebuje:

  • bezpieczeństwa –  dziś niezbędna jest aktualizacja strony co zabezpiecza cię przed cyber włamaniami
  • rozwoju – Internet zmienia się tak szybko, że niezbędny jest ciągły rozwój sklepu tak jak u konkurencji
  • stałej opieki – szybko pomagamy aktualizować treść bo tego wymaga szybkość działania  e-commerce

Koszt wdrożenia sklepów internetowych zależy od ilości czasu jaki należny poświęcić na jego przygotowanie. Sklep można uruchomić w kilka minut a  czasami zajmuje to 2 miesiące. Standardowy pakiet wdrożeniowy to koszt ok 3000 zł jednak zachęcamy do rozmowy z doświadczonym e-commerce manager ’em aby dokładniej poznać potrzeby firmy i dopasować zakres prac do wyznaczonego celu. Chętnie pokażemy sklep działający na żywo i znajdziemy rozwiązanie dopasowane do twoich produktów.

ZAKRES PAKIETU WDROŻENIOWEGO:

  • indywidualna grafika

  • kompleksowa konfiguracja

  • szkolenie z obsługi

  • szkolenie marketingowe

  • wprowadzenie produktów

  • analityka e-commerce

  • optymalizacja Google

  • email marketing

  • reklamy Google Ads

  • reklamy Facebook Ads

  • integracja z magazynem

  • integracja z Allegro

  • integracja porównywarki cen

  • odzyskiwanie porzuconych koszyków

  • program partnerski

cena: 3 000 zł

Zobacz jak szybko uzyskujemy efekty już od pierwszego dnia!

CHCESZ WIĘCEJ SPRZEDAŻY? ZAMÓW OPIEKĘ E-COMMERCE

Ile kosztuje sklep internetowy?

Sam sklep internetowy można uruchomić w 3 minuty całkowicie za darmo. Koszt realizacji sklepu internetowego zależy od ilości klocków, które sobie wybierzemy. Niektórzy klienci potrzebują jednego klocka, inni 30 klocków. Każde wdrożenie sklepu internetowego ma inny zakres, inny czas realizacji projektu oraz inny budżet. Dlatego oferujemy różne warianty i każdorazowo szukamy najskuteczniejszego pakietu.  

Wdrożenie sklepu internetowego

Wdrożenie skutecznego sklepu internetowego można porównać do budowy. Wdrożenie i zarządzanie e-commerce jest bardzo multidyscyplinarnym obszarem. Nie spotkaliśmy jeszcze klienta, który był w stanie samodzielnie i skutecznie zająć się wszystkimi obszarami we właściwy sposób. E-commerce to praca zespołowa, tak jak na budowie.

Jeżeli chcemy coś wybudować czy wyremontować to mamy następujące opcje:

  • Wynajmujemy architekta
  • Wynajmujemy ekipę budowlaną
  • Wynajmujemy kierownika budowy

E-commerce manager to osoba będąca architektem i kierownikiem budowy. Kiedy przychodzi klient, ma zazwyczaj swój pomysł, chce zbudować swój sklep internetowy. Znający doskonale realia musimy pewne rzeczy brutalnie wybić z głowy inwestora, dla jego dobra. Znając cel funkcjonalny i biznesowy klienta doradzamy wybór odpowiedniej strategii i funkcjonalności projektu. Szukamy sposobu jak osiągnąć założony cel – cel sprzedażowy w sklepie internetowym.

W zależności od postawionego celu sprzedażowego do zrealizowania, musimy użyć odpowiednich klocków, czyli materiałów i technologii. Dobrze zaprojektowana i zbudowana strona pełni rolę 2 w 1. Pełni rolę informacyjną jak tradycyjna strona www oraz jest katalogiem ofertowym. Strona internetowa od sklepu różni się mechanizmem koszyka, czyli możliwością wrzucenia do koszyka produktu lub usługi i złożenia zamówienia.

Nowoczesna strona internetowa lub sklep internetowy, powinny działać tak jak najlepszy z handlowców w firmie, jednak strona – sklep internetowy jest zawsze skuteczniejszy, ponieważ:

  • Sprzedaje produkty i usługi 24 na dobę / 365 dni w roku
  • Jest tańsza w utrzymaniu
  • Nie odejdzie do konkurencji

W zależności, jaki jest cel do osiągnięcia w Internecie, dopasowujemy rozwiązanie do klienta. Zadaniem e-commerce managera jest dowiedzieć się jak najwięcej o biznesie klienta i zaprojektować rozwiązanie, które zwiększy jego sprzedaż. Na rynku są tysiące technologii i rozwiązań, tak jak materiały budowlane są droższe i tańsze, lepsze i gorsze. Pomagam klientom zbudować obiekt z najlepiej dopasowanych dla niego rozwiązań.

Czy wiesz że …

Jeżeli samodzielnie prowadzisz sklep, skorzystaj z naszej codziennej praktyki e-commerce manager’a.

UX w sklepie internetowym – sprawdź jak podnieść konwersję

4 stycznia, 2019|

UX w slepie internetowym – bez względu czy chcesz sprzedać sklep czy zamierzasz go rozwijać zawsze warto podnosić konwersję ponieważ to wpływa bezpośrednio na to, ile zostanie ci w kieszeni na koniec miesiąca.

Blog w sklepie internetowym – strategia otwarcia sklepu

31 grudnia, 2018|

Rok 2018 to rok to rok w którym testowaliśmy  nową strategię dla przyszłych właścicieli sklepów internetowych.  Blogi są ważnym źródłem informacji. Chętnie szukamy na nich informacji zatem blog na początku naszej przygody z e-commerce jest

Zobacz wszystkie wpisy

Szybkie pytanie? Szybka odpowiedź!

Masz jakiś problem ze sklepem? Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie? Wyślij formularz a my postaramy się błyskawicznie odpowiedzieć.

    IMIĘ *
    NAZWISKO *
    EMAIL *
    TELEFON

    TEMAT WIADOMOŚCI

    JAK MOŻEMY CI POMÓC?

    Go to Top