Loading...
Praktyka każdego e-commerce manager’a2021-01-02T12:06:38+01:00

Szukasz odpowiedzi na pytanie związane ze sklepami internetowymi?

WYŚLIJ NAM PYTANIE

UX w sklepie internetowym – sprawdź jak podnieść konwersję

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

UX w slepie internetowym – bez względu czy chcesz sprzedać sklep czy zamierzasz go rozwijać zawsze warto podnosić konwersję ponieważ to wpływa bezpośrednio na to, ile zostanie ci w kieszeni na koniec miesiąca.

Blog w sklepie internetowym – strategia otwarcia sklepu

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Rok 2018 to rok to rok w którym testowaliśmy  nową strategię dla przyszłych właścicieli sklepów internetowych.  Blogi są ważnym źródłem informacji. Chętnie szukamy na nich informacji zatem blog na początku naszej przygody z e-commerce jest miejscem, w którym możemy pokazać

Jak sprzedać sklep internetowy ?

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Jak sprzedać sklep internetowy? Czy zastanawiasz się ile jest wart Twój sklep? Ci chce kupić inwestor? Gdzie wyszukać najlepszych potencjalnych klientów? Być może nie dziś ale za jakiś czas będziesz  chciał lub zostaniesz zmuszony do sprzedaży swojego sklepu i wtedy ten

Wycena sklepu internetowego i prospekt dla inwestora

Napisał |ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

1600 zł = WYCENA SKLEPU + PROSPEKT + PLAN MARKETINGOWY Sprzedaż sklepu internetowego to proces przedstawienia oferty potencjalnym inwestorom. Im lepiej go wykonamy tym uda nam się drożej sprzedać sklep.  Kompleksowo wspieramy właścicieli  sklepów na każdym etapie procesu sprzedaży

Sprzedaż sklepu internetowego umowa

Napisał |ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

WYCENA SKLEPU INTERNETOWEGO + PROSPEKT DLA INWESTORA Sprzedaż sklepu internetowego wymaga umowy przenoszącej prawa i obowiązki obecnego właściciela na nowego właściciel a sklepu internetowego. Wykorzystaj wzór umowy sprzedaży sklepu jaki znajdziesz poniżej. Korzystamy z niego przy

Ciekawe transakcje na rynku: catering dietetyczny Maczfit.pl i plakaty Artgeist.pl

Napisał |INSPIRUJĄCE SKLEPY, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Zakupu obu sklepów dokonał Resource Partners który jest niezależnym funduszem private equity.  Resource Partners dokłada do portfela Maczfit.pl (catering dietetyczny) oraz Artgeist.pl (plakaty, fototapety)

Sklep internetowy abonament – za i przeciw

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Sklep internetowy abonament to najprostsza i najtańsza metoda rozpoczęcia sprzedaży w Internecie. Jeżeli masz pracownika lub sam postanowiłeś uruchomić sprzedaż online wystarczy wybrać jeden z wielu dostępnych sklepów internetowych na abonament i rozpocząć wprowadzenie oferty.  Sklep internetowy abonamentowy to dobre rozwiązanie

Jak w 3 krokach wyszukać niszę na sklep internetowy?

Napisał |INSPIRUJĄCE SKLEPY, KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Wiele osób w rozmowach pyta „co mogę sprzedawać?” przecież są już sklepy internetowe ze wszystkim. Otóż zawsze doradzam wyszukanie niszy, w której można zostać królem i stopniowo zwiększać skalę działania. Jeżeli prowadzisz firmę to zapewne już działasz i znasz swoją

RODO 2018 – co zmienić w sklepie

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE|

WSTĘP czyli POPRAWNIE   25 maja 2018 r. wejdzie w życie RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych z angielskiego EU GDPR –  European Union General Data Protection Regulation) to rozporządzenie o ochronie danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

Trudny temat: sprzedaż sklepu internetowego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Nawet jeżeli dziś nie masz zamiaru sprzedawać swojego sklepu internetowego  to musisz być świadom, że taki dzień przyjdzie.  Nigdy nie wiesz kiedy i w jakich warunkach pokaże się oferta sprzedaży na horyzoncie z której będziesz chciał skorzystać. Dlatego już dziś

Wdrożenie sklepu internetowego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Realia każdego biznesu są takie, że sukces firmy zależy od tego ile firma sprzedaje i ile generuje zysku ze sprzedaży. Nie ma żadnego znaczenia branża, w każdej branży chodzi o to samo: dotrzeć do najlepszych potencjalnych klientów i przekonać ich

Raport sugerowane produkty w Google Merchant Center

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE|

Zapewne jeżeli samodzielnie prowadzisz kampanie produktowe za pomocą Google Adwords to wiesz o czym będzie artykuł. Swoim klientom często podpowiadam co powinni sprzedawać dzięki raportowi o sklepach i reklamach konkurencji. Łatwo się dowiesz co sprzedawać w Twoim sklepie internetowym.

Jak zrobić audyt sklepu internetowego na urządzeniach mobilnych

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Jak już zapewne słyszałeś użytkownicy mobilni rosną z roku na rok w siłę, coraz większe telefony i coraz szybszy internet sprawiają że mobilni konsumenci chcą kupować coraz częściej na urządzeniach mobilnych. W ciągu zaledwie ostatnich 2 lat notujemy wzrosty o

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE|

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – oto pytanie które często jest zadawane w wyszukiwarce Google. Nie musisz szukać dalej, wybierz z poniższej listy 3 punkty i uruchom je w swoim sklepie internetowym w ciągu 3 najbliższych miesięcy. GWARANTUJĘ CI

Omnichannel e-commerce – spójna strategia

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Omnichannel e-commerce czyli najważniejsze z wyzwań dzisiejszych sprzedawców jest utrzymanie spójności komunikacji wielokanałowej [ omnichannel ].  Spójności w sklepach online i offline, niezależnie od wybranego kanału w którym marka komunikuje się ze swoimi klientami.

Wskaźniki w sklepie internetowym

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Skuteczność sklepu internetowego jak i każdego biznesu można podnosić obserwując najważniejsze wskaźniki w sklepie internetowym. Sklepy najczęściej wykorzystują Google Analitycs dlatego podpowiadamy co warto obserwować aby sklep internetowy sprzedawał więcej.

Relacje z handlowcem w procesie sprzedaży w sklepie internetowym

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE|

Biznes to relacje. Relacje z handlowcem. Relacje z klientem. Za tworzenie relacji odpowiada handlowiec i nie zmieni tego Internet jeszcze bardzo długo. Wydawać by się mogło w dobie tak szybko rozwijanego e-commerce zawód sprzedawcy / handlowca ulega zagładzie. Badania z

E-commerce manager – zawód przyszłości?

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Pod koniec XIX wieku w USA na rzece Missisipi pływało dużo statków parowych. Jeden z tych statków się zepsuł, załoga nie potrafiła zlokalizować usterki, więc kapitan poprosił specjalistę o to, aby naprawił mu statek. Specjalista sprawdził wszystkie rury, którymi przepływała

Zakup i sprzedaż sklepu internetowego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Pomagamy sprzedawać sklep internetowy.  Naszym celem jest identyfikacja potencjalnych problemów w procesie sprzedaży zanim oferta sprzedaży pojawi się na rynku. Jeśli sklep internetowy ma jakiś problem lub obszar do poprawienia to otrzymasz taką informację i będzie można to zmienić.

Dobre nawyki e-commerce managera

Napisał |INSPIRUJĄCE SKLEPY, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Bez porządku i realizacji planu krok po kroku żaden plan nie wyjdzie.  Skrupulatne zaplanowanie listy zadań to jeden z najcenniejszych nawyków dla każdego właściciela sklepu internetowego.  Nie muszą to być szczegółowe listy (takie są mało skuteczne)  wystarczy, że będziesz miał

Sufit w sklepie internetowym

Napisał |INSPIRUJĄCE SKLEPY, PRAKTYKA E-COMMERCE|

W jednym z naszych sklepów doszliśmy do sufitu sprzedażowego, w najprostszych słowach: cokolwiek nie będziesz robił w obrębie marketingu nie uzyskujesz wzrostu sprzedaży jakiego byś się spodziewał. Co wtedy robić?  Najłatwiej dodać nowe kategorie produktów, którymi mogą być zainteresowani klienci.

Problemy przy sprzedaży sklepu

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Bardzo niewiele sklepów internetowych może  pochwalić się doskonałą kondycją, wykazując zdrowe  zyski z perspektywą dalszych wzrostów oraz być przygotowaną do sprzedaży w dowolnym momencie. Każdy sklep ma obszary problemowe  które powodują problem ze znalezieniem kupca oraz wzbudzają brak zaufania do

Działamy błyskawicznie!

Sprawdź, jak szybko możemy rozwiązać Twój problem sklepowy!

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Przy okazji napisz nam ile chciałbyś mieć zamówień w swoim sklepie!

Go to Top