Praktyka każdego e-commerce manager’a2022-08-03T08:03:55+01:00

Szukasz odpowiedzi na pytanie związane ze sklepami internetowymi?

WYŚLIJ NAM PYTANIE

‎Jak zdobyć klientów z Facebooka bez wydawania złotówki

Napisał |DROPSHIPPING, KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE|

‎Jak zdobyć klientów z Facebooka? ‎Jak zdobyć klientów z Facebooka? Facebook to miejsce do interakcji z przyjaciółmi i rodziną online. Świetnie nadaje się do udostępniania zdjęć z wakacji i klipów wideo z telefonu w kręgu znajomych. Ale Facebooku jest coś

Co to jest link kanoniczny?

Napisał |NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Element rel=canonical, lub inaczej nazywany link kanoniczny, to element HTML, który pomaga webmasterom zapobiegać problemom z powielaniem treści. Robi to, określając kanoniczny adres URL, preferowaną wersję strony internetowej. W większości przypadków jest to źródłowy adres URL. Korzystanie z kanonicznych adresów

Co to jest webinar?

Napisał |DROPSHIPPING, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE|

Czym jest webinar? Świetne pytanie! Mówiąc najprościej, webinar to interaktywna prezentacja wideo online, która obejmuje dowolny temat. Możesz myśleć o tym jak o konferencji lub wykładzie, ale jest on organizowany online za pośrednictwem dedykowanej platformy z sekcją pytań i odpowiedzi

Podcast element strategii content marketingu

Napisał |DROPSHIPPING, MARKETING ECOMMERCE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE|

Podcast element strategii content marketingu to nie jest już tylko zabawa w hobby dla twórców i ludzi, którzy uwielbiają rozmawiać, stał się jednym z najpopularniejszych formatów treści.  Ponieważ zapotrzebowanie na podcasty stale rośnie, coraz więcej firm zaczyna dostrzegać wyraźne zalety uruchomienia

Live streaming marketing i transmisje na żywo

Napisał |DROPSHIPPING, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE|

Co to jest live streaming marketing ? Live streaming marketing to wykorzystanie treści wideo tworzonych, dystrybuowanych i oglądanych w czasie rzeczywistym w celu promowania i marketingu produktów lub usług firmy. Transmisja wideo na żywo to popularne i wszechstronne narzędzie, które zapewnia

Digital nomad czyli praca zdalna

Napisał |DROPSHIPPING, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, SKLEP KROK po KROKU|

Ludzkość od dawna jest gatunkiem przyciąganym do koczowniczej egzystencji. W najwcześniejszych latach swobodnie wędrowaliśmy od jednego środowiska do drugiego, podążając wyłącznie za gwiazdami w naszych wysiłkach polowania i gromadzenia. Zanim powstała współczesna cywilizacja, ludzie rzadko byli przywiązani do jednego miejsca.

Customer experience czyli jak dbać o klienta

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, PRAKTYKA E-COMMERCE|

Dowiedz się wszystkiego o customer experience, jego znaczeniu i sposobach jego poprawy dzięki ciekawym strategiom obsługi klienta. Czym jest customer experience? W świecie biznesu jest wiele modnych słów i wyrażeń. Doskonałym przykładem jest doświadczenie klienta z angielskiego customer experience (CX). Zanim

Jak zbudować markę

Napisał |MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Jak zbudować markę Posiadanie silnej marki jest ważne dla wielu czynników sukcesu firmy, ale jak zbudować markę? Jednym z najważniejszych celów startupu jest budowanie marki. Jest to kluczowy czynnik umożliwiający wejście na rynek, a nawet ułatwiający wejście w wyspecjalizowane kanały,

Jak zabezpieczyć witrynę WordPress

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Jak zabezpieczyć witrynę WordPress? WordPress jest głównym udziałowcem w obszarze oprogramowania do tworzenia stron internetowych. Nie jest już tylko platformą do publikowania treści, ale przekształciła się w złożony ekosystem narzędzi, wtyczek i motywów innych firm. Wszystko to jest świetne i

Alternatywy dla Google Analytics

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE|

Jakie mamy alternatywy dla Google Analytics? Dotychczas najpopularniejsze narzędzie do analityki e-commerce Google Analytics zostanie zamknięte 1 lipca 2023 r. Od tego momentu możesz korzystać tylko z Google Analytics 4. Niestety nie wszyscy są entuzjastycznie nastawieni do najnowszej wersji Analytics.

Kampanie Performance Max w twoim sklepie

Napisał |DROPSHIPPING, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Prowadzisz kampanie w Google Ads? To już niedługo uruchomisz kampanie Performance Max w twoim sklepie. Co oznacza przejście na Performance Max dla Twojej organizacji?  Tego lata ten innowacyjny typ kampanii całkowicie przejmie inteligentne kampanie produktowe. Wraz z wprowadzeniem Performance Max, Google

Co to są Instagram Reels – Rolki na Instagramie

Napisał |MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Co to są Instagram Reels - Rolki na Instagramie Rolki to zabawne filmiki, które możemy opublikować na Instagramie. Możemy je nagrywać i edytować za pomocą dźwięku, efektów i innych kreatywnych narzędzi, a następnie udostępniać naszym obserwatorom na Instagramie, a jeśli

Hotjar czyli jak zrozumieć klientów i ich zachowanie

Napisał |DROPSHIPPING, KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Co to jest Hotjar? Hotjar zapewnia wizualny wgląd w sposób, w jaki odwiedzający poruszają się po Twojej witrynie. Aplikacja wyjaśnia to za pomocą map popularności i nagrań zachowań gości. Optymalizacja konwersji i Hotjar to dwa pojęcia, które są niemal nierozłączne.

Co to jest UX – User Experience

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE|

Definicja UX UX czyli doświadczenie użytkownika odnosi się do wrażenia, jakiego doświadczają użytkownicy podczas korzystania ze strony, aplikacji, systemu lub usługi. Jest to szerokie pojęcie, które może obejmować wszystko, począwszy od tego jak dobrze użytkownik może poruszać się po stronie,

Rodzaje reklam na Facebooku

Napisał |DROPSHIPPING, KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Rodzaje reklam na Facebooku Reklamodawcy na Facebook mają do wyboru mnóstwo opcji sposobów kierowania i typów kampanii reklamowych. Nic dziwnego, że firmy każdej wielkości, korzystają z reklam na Facebooku. Różne rodzaje reklam na Facebooku mogą się wydawać spełnieniem marzeń marketera,

Internetowy marketing w małej firmie

Napisał |MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Internetowy marketing w małej firmie Poznaj sposoby, jak rozwinąć internetowy marketing w małej firmie. Internetowy marketing jest niezbędnym narzędziem dla każdej małej firmy, która chce zbudować rozpoznawalność marki, znaleźć nowych klientów i zdobyć lojalnych fanów. Jednak pomysł opanowania mediów społecznościowych,

Social selling co to jest, dlaczego powinno Cię zainteresować

Napisał |DROPSHIPPING, KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Co to jest social selling?  Sprzedaż społecznościowa to nowe podejście do sprzedaży, które pozwala sprzedawcom na laserowe kierowanie swoich na potencjalnych klientów i rozpoczynanie relacji dzięki istniejącym relacjom.  Myślisz, że to to samo, co marketing w mediach społecznościowych? Nie jest

Dlaczego clickbait działa i dlaczego warto robić ich więcej

Napisał |DROPSHIPPING, KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE|

Clickbait zyskał w ostatnich latach złą reputację. W dobie dezinformacji ludzie niechętnie patrzą na sensacyjne nagłówki i słusznie. Jednak gdy zostanie to zrobione prawidłowo, clickbait jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie uwagi ludzi i przyciągnięcie ruchu do Twoich treści w sklepie

Kim jest ambasador marki dla sklepu internetowego?

Napisał |MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE|

Kim jest ambasador marki? Epoka tradycyjnej reklamy bezpośredniej przechodzi kryzys a rynek zdobywają bardziej kreatywne sposoby rozpowszechniania informacji o marce. Firmy zdają sobie sprawę, że ich użytkownicy stają się coraz bardziej umiejętni w usuwaniu informacji, których nie chcą widzieć, a

Kim jest seryjny przedsiębiorca?

Napisał |DROPSHIPPING, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Przedsiębiorca to osoba, która rozpoczyna swoją przygodę z jednym pomysłem i wkłada wszystkie swoje wysiłki, aby odniósł wielki sukces. Seryjny przedsiębiorca to osoba, która czerpie energię z otwierania nowych rzeczy. Do uruchamiania nowych projektów podchodzi z dużo większą energią niż

Jak założyć internetowy sklep odzieżą

Napisał |MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Uruchomienie udanego internetowego sklepu odzieżowego nie wymaga już wielkiego wysiłku. Dzięki platformie WooCommerce możesz założyć firmę, sprzedawać ubrania online klientom na całym świecie, zarabiać pieniądze online i mieć szansę na zostanie kolejną dużą marką w branży modowej. Pokażę ci jak założyć

UGC treści generowane przez użytkowników

Napisał |DROPSHIPPING, KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE|

UGC treści generowane przez użytkowników to wszelkie treści — teksty, filmy, obrazy, recenzje itp. — tworzone przez ludzi, a nie marki. Masz fajne nowe ubrania, którymi chcesz się pochwalić światu? Są szanse, że zrobisz zdjęcie i opublikujesz je na swoich

Wyszukiwanie obrazów Google dla e-commerce 

Napisał |DROPSHIPPING, KONWERSJA E-COMMERCE, MARKETING ECOMMERCE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Wyszukiwanie obrazów Google dla e-commerce i kilka sposobów optymalizacji obrazów produktów e-commerce i indeksowania ich w wyszukiwarce Google w celu uzyskania wysokiej jakości ruchu z zamiarem zakupu. Nie wiem czy wiesz ale trzy czwarte internautów regularnie robi wyszukiwanie obrazów Google

Program partnerski Amazon – stawki prowizji

Napisał |DROPSHIPPING, NARZĘDZIA ECOMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Program partnerski Amazon to forma marketingu afiliacyjnego. Pozwala właścicielowi witryny lub blogerowi na powiązanie z Amazonem w celu zarabiania pieniędzy. Ponadto program umożliwi reklamodawcom umieszczanie linków na swoich stronach internetowych. Umożliwi im to przekierowanie odwiedzających na stronę produktu Amazon. Reklamodawca otrzymuje

Analiza danych Google Search Console

Napisał |MARKETING ECOMMERCE, NAJCZĘSCIEJ CZYTANE, NARZĘDZIA ECOMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Większość właścicieli sklepów internetowych korzysta świadomie lub nieświadomie z Google Search Console w ramach zestawu narzędzi SEO. Istnieje jednak kilka sposobów na lepsze wykorzystanie danych z Google Search Console bez dodatkowych kosztów.  Poznaj praktyczne porady i wskazówki, jak analiza danych Google

Działamy błyskawicznie!

Sprawdź, jak szybko możemy rozwiązać Twój problem sklepowy!

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Przy okazji napisz nam ile chciałbyś mieć zamówień w swoim sklepie!

Tytuł

Przejdź do góry