Loading...
Praktyka każdego e-commerce manager’a2021-12-06T14:31:50+01:00

Szukasz odpowiedzi na pytanie związane ze sklepami internetowymi?

WYŚLIJ NAM PYTANIE

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE|

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – oto pytanie które często jest zadawane w wyszukiwarce Google. Nie musisz szukać dalej, wybierz z poniższej listy 3 punkty i uruchom je w swoim sklepie internetowym w ciągu 3 najbliższych miesięcy. GWARANTUJĘ CI

Omnichannel e-commerce – spójna strategia

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Omnichannel e-commerce czyli najważniejsze z wyzwań dzisiejszych sprzedawców jest utrzymanie spójności komunikacji wielokanałowej [ omnichannel ].  Spójności w sklepach online i offline, niezależnie od wybranego kanału w którym marka komunikuje się ze swoimi klientami.

Wskaźniki w sklepie internetowym

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Skuteczność sklepu internetowego jak i każdego biznesu można podnosić obserwując najważniejsze wskaźniki w sklepie internetowym. Sklepy najczęściej wykorzystują Google Analitycs dlatego podpowiadamy co warto obserwować aby sklep internetowy sprzedawał więcej.

Relacje z handlowcem w procesie sprzedaży w sklepie internetowym

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE|

Biznes to relacje. Relacje z handlowcem. Relacje z klientem. Za tworzenie relacji odpowiada handlowiec i nie zmieni tego Internet jeszcze bardzo długo. Wydawać by się mogło w dobie tak szybko rozwijanego e-commerce zawód sprzedawcy / handlowca ulega zagładzie. Badania z

E-commerce manager – zawód przyszłości?

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Pod koniec XIX wieku w USA na rzece Missisipi pływało dużo statków parowych. Jeden z tych statków się zepsuł, załoga nie potrafiła zlokalizować usterki, więc kapitan poprosił specjalistę o to, aby naprawił mu statek. Specjalista sprawdził wszystkie rury, którymi przepływała

Zakup i sprzedaż sklepu internetowego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Pomagamy sprzedawać sklep internetowy.  Naszym celem jest identyfikacja potencjalnych problemów w procesie sprzedaży zanim oferta sprzedaży pojawi się na rynku. Jeśli sklep internetowy ma jakiś problem lub obszar do poprawienia to otrzymasz taką informację i będzie można to zmienić.

Dobre nawyki e-commerce managera

Napisał |INSPIRUJĄCE SKLEPY, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Bez porządku i realizacji planu krok po kroku żaden plan nie wyjdzie.  Skrupulatne zaplanowanie listy zadań to jeden z najcenniejszych nawyków dla każdego właściciela sklepu internetowego.  Nie muszą to być szczegółowe listy (takie są mało skuteczne)  wystarczy, że będziesz miał

Sufit w sklepie internetowym

Napisał |INSPIRUJĄCE SKLEPY, PRAKTYKA E-COMMERCE|

W jednym z naszych sklepów doszliśmy do sufitu sprzedażowego, w najprostszych słowach: cokolwiek nie będziesz robił w obrębie marketingu nie uzyskujesz wzrostu sprzedaży jakiego byś się spodziewał. Co wtedy robić?  Najłatwiej dodać nowe kategorie produktów, którymi mogą być zainteresowani klienci.

Problemy przy sprzedaży sklepu

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Bardzo niewiele sklepów internetowych może  pochwalić się doskonałą kondycją, wykazując zdrowe  zyski z perspektywą dalszych wzrostów oraz być przygotowaną do sprzedaży w dowolnym momencie. Każdy sklep ma obszary problemowe  które powodują problem ze znalezieniem kupca oraz wzbudzają brak zaufania do

Zakup sklepu internetowego z perspektywy kupującego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Na rynku znajduje się wiele ofert sprzedaży sklepów, w opisach których pojawia się wyjątkowo często informacja o powodach sprzedaży:  nie mam czasu się zajmować tym biznesem. To jest jedna z pierwszych informacji jakie w oczach kupującego zapala lampkę ostrzegawczą. Każdy

Wartość sklepu internetowego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|

Jeśli kiedykolwiek rozważałeś sprzedaż  lub zakup sklepu internetowego to na pewno zastanawiałeś się ile może być wart.  Temat wskazania wartości sklepu internetowego jest dość trudny, na pewno znajdą się doradcy, którzy szybko powiedzą sklep jest wart warta 10x twój dochód brutto.

Blog na stronie sklepu internetowego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Po co blog na stronie na stronie sklepu? Według zaleceń Googla to właśnie unikalna unikalna treść tworzona z myślą o użytkowniku, która pomaga rozwiązać jego problemy jest najważniejsza rzeczą braną pod uwagę przy ocenie strony i ustalaniu pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Monitorowanie słów kluczowych w Google

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Każdy sklep wcześniej czy później zaczyna dostrzegać iż największą sprzedaż generuje z tzw. długiego ogona seo (long tail).  Istnieje bardzo dużo płatnych narzędzi do monitorowania słó kluczowych i każde z nich ma jakieś ograniczenia.

Reklama sklepu w Adwords w 13 krokach

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Co tu dużo pisać, dziś bez Adwordsa i sieci reklamowej Google ciężko jest promować sklep. Z pewnością wysokie pozycje w wynikach organicznych wyszukiwarki Google są najbardziej opłacalne dla sklepu ale sposób funkcjonowania Googla oraz stały wzrost konkurencji ze strony innych

Jak w 3 krokach podejść do budowy sklepu internetowego?

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Bardzo często różne osoby pytają mnie jak podejść do tematu budowy sklepu internetowego. Część z nich się boi wykonać jakikolwiek krok z powodu strachu utraty kapitału, część z nich nie wie jak się do tego zabrać, część nawet nie ma

Zakup bazy mailingowej

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

E-mailing to zdecydowanie najskuteczniejszy kanał pozyskiwania zamówień w sklepie internetowym.  Niemniej brak świadomości i planu komunikowania się z klientami za pomocą tego kanału marketingowego prowadzi do rozczarowań właściciela sklepu a często również do rozdrażnienia osób które otrzymały maila do swojej

Zbuduj własną niszę w ecommerce

Napisał |INSPIRUJĄCE SKLEPY, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Wielokrotnie spotkałem się z opinią iż  w Internecie można sprzedawać wszystko. Jednak rozmawiając z osobami prowadzącymi swoje sklepy, wspólnie dochodzimy do wniosku, że są kategorie produktów, które idealnie się nadają do sprzedaży przez Internet a są takie, które sprzedać jest

Zaproszenie do programu partnerskiego

Napisał |PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Co chce usłyszeć / przeczytać osoba szukająca dochodu?  Ile musi włożyć wysiłku pracy aby uzyskać 1 jednostkę zysku miesięcznie.  Partnerzy sklepów internetowych mają brak zaufania do sklepów ponieważ nie wiedzą czy „polecanie” danego sklepu swojej widowni opłaci się i czy

E-maile odzyskujący porzucony koszyk

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Wysyłanie przypomnień do klienta który porzucił koszyk jest możliwe jedynie wtedy kiedy mamy jego adres, dlatego zrób wszystko aby klient chciał się zalogować, przekonaj go aby wpisał adres za wszelką cenę.  Dlaczego?  Dlatego że nie wygenerujesz z żadnej reklamy większej

Dlaczego klienci porzucają koszyki

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Wg amerykańskich badań ok 70% ludzi którzy dodali coś do koszyka nie kończy zamówienia.  O tak jakby w sklepie stacjonarnym 7 na 10 osób podeszło z produktem do kasy i nagle odeszło.  Dlatego warto wykonać choć minimalne starania i wdrożyć

Co wpływa na konwersję ecommerce

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Każda strona, w tym także twój sklep jest podobny do dziurawego wiadra, ty wlewasz wodę a woda wypływa dziurami.  Idealna sytuacja byłaby taka że 100 osób na 100 wchodzących wychodzi z zamówienia ale niestety tak nie jest. W najlepszych sklepach

Wersja mobilna sklepu

Napisał |KONWERSJA E-COMMERCE, PRAKTYKA E-COMMERCE, SKLEP KROK po KROKU|

Dlaczego jest to ważne? Otóż ilość telefonów i urządzeń mobilnych wzrosła czterokrotnie od 2010 roku. Z różnych badań wynika iż Internauci lubią czytać o produktach na urządzeniach mobilnych ale zakupy w większości ponad 60%robimy na laptopach i komputerach stacjonarnych. W

Działamy błyskawicznie!

Sprawdź, jak szybko możemy rozwiązać Twój problem sklepowy!

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Przy okazji napisz nam ile chciałbyś mieć zamówień w swoim sklepie!

Go to Top