Wskaźniki w sklepie internetowym

Skuteczność sklepu internetowego jak i każdego biznesu można podnosić obserwując najważniejsze wskaźniki w sklepie internetowymSklepy najczęściej wykorzystują Google Analitycs dlatego podpowiadamy co warto obserwować aby sklep internetowy sprzedawał więcej.

Najważniejsze wskaźniki w sklepie internetowym:

  1. Wzrost sprzedaży
  2. Wzrost ruchu w poszczególnych kanałach pozyskiwania klientów
  3. Wzrost ilości subskrybentów w bazie email marketingowej
  4. Wzrost konwersji e-commerce
  5. Zmniejszenie współczynnika porzuceń strony
  6. Wzrost like’ów na Facebooku
  7. Wzrost ilości opinii o sklepie
  8. Wzrost ilości recenzji produktów
  9. Wzrost ilości rejestracji klientów w sklepie
  10. Wzrost ruchu na urządzeniach mobilnych

Dla tych co sami prowadzą sklepy: każdy z tych wskaźników jest szeroko opisywany w naszym darmowym szkoleniu e-commerce