8 PORADNIKÓW
+ GOTOWY SKLEP

Wciąż jesteśmy w fazie dynamicznego wzrostu e-commerce. Jest wiele miejsce dla nowych graczy, którzy stawiają na rozwój e-commerce.

Wygrywasz kiedy szybko odpowiadasz na potrzeby rynku, Twoja determinacja, innowacyjność i zaangażowanie oznacza większą ilość klientów niż w sklepach konkurencji. Sprzedaż internetowa wciąż rośnie i na rynku pokazują się kolejne pokolenia klientów.


JAK ROZKRĘCIĆ SKLEP INTERNETOWY w 90 DNI

Historycznie sukces w handlu internetowym działał wg. prostej formuły: kup oprogramowanie sklepu, uruchom reklamę, wysyłaj produkty. Model ten przestał być już taki prosty do realizacji. Powstało setki nowych sklepów, duże marki wydają gigantyczne budżety ale nie docierają do współczesnych konsumentów. Aby konkurować dziś z innymi musisz mieć plan i podejść konkurentów sprytem i elestycznością działania. Mały sklep można prowadzić przy niewielkim budżecie i bez żadnych zapasów magazynowych.

Efektem ubocznym pandemii COVID-19, był gigantyczny wzrost sprzedaży online. Czy dziś można jeszcze uruchomić tanio sklep sklep internetowy?  Tak.

  • Poznaj sprawdzony model uruchamiania sklepów
  • Wykonaj opisane zadania zaplanowane na 90 dni
  • Każdy sklep zaczyna od pierwszego  zamówienia

JAK OSIĄGNĄĆ 450 000 zł SPRZEDAŻY

Uruchomiłem już kilkaset sklepów klientom, od razu powiem szczerze, kluczem do sukcesu jest produkt. Oprogramowanie sklepów samo nie sprzedaje. Jeżeli ludzie szukają danego produktu to sprzeda się zarówno w najbardziej wypasionym sklepie jak również na darmowym Woo Commerce. W tym przypadku udało się wygenerować w ciągu 18 miesięcy 4 443 552 zł  sprzedaży. 

Aby to osiągnąć zużyłem 388 165 zł  na reklamę reklamę Google Ads. Zarobiłem na obsłudze tego sklepu uzyskując prowizję w wysokości 133 306 zł.  Poznaj historię dojścia do wyniku sprzedażowego ponad 450 000 zł miesięcznie:

  • bez lania wody, krótko i na temat
  • lista działań marketingowych w prostych punktach
  • opis 18 miesięcy pracy e-commerce managera
  • dowiesz jakie działania robiłem i jakie przyniosły efekty
  • gdzie popełniłem błędy

JAK SPRZEDAĆ SKLEP INTERNETOWY

Masz już sklep? Myślałeś o jego sprzedaży?  Ta niepozorna pozycja pokazuje praktyczne porady jak podejść do procesu sprzedaży sklepu.  Dowiesz się z niej jak zwiększyliśmy radyklanie ilość zamówień aby pokazać kupującemu potencjał sklepu.  Ebook pokazuje prawdziwą transakcję sprzedaży sklepu internetowego, który miał obrót na poziomie 20 000 zł / miesięcznie.  Po przeczytaniu możesz zrobić te same kroki samodzielnie.

Bardzo niewiele sklepów internetowych może  pochwalić się doskonałą kondycją, wykazując zdrowe zyski wraz z perspektywą dalszych wzrostów łatwiej rozmawiać o wyższej cenie sprzedaży. Jeśli tych dwóch elementów nie pokazujesz to nikt nie będzie chciał kupić Twojego sklepu. 

Każdy sklep ma obszary problemowe, które powodują trudności w znalezieniu kupca. Te obszary wzbudzają brak zaufania do oferty po stronie kupujących.  Zidentyfikowanie i problemów w odpowiednim momencie może sprawić wielką różnicę w wycenie a  co najważniejsze wzbudza zainteresowanie potencjalnych kupujących.  

Dlaczego ktoś chciałby kupić twój sklep internetowy?  

Ciemna strona dropshipingu

Na pewno już wiesz, że dropshipping to model sprzedaży produktów, polegający na wysyłaniu ich do klientów detalicznych bezpośrednio od producenta lub z hurtowni. Ty płacisz tylko za to, co sprzedajesz. Żadnych początkowych kosztów inwentaryzacji, żadnych kłopotów z realizacją.

  1. Twój klient składa zamówienie w Twoim sklepie internetowym
  2. Twój sklep automatycznie wysyła zamówienie do dostawcy dropshippingu
  3. Twój dostawca dropshipping przygotowuje zamówienie klienta
  4. Twój dostawca dropshipping wysyła zamówienie bezpośrednio do klienta

Brzmi wspaniale. Dlatego cały czas nowe osoby przyciągane są do tego biznesu „biznesu” za pomocą manipulacji pokazujących PRZYCHODY. Niestety ZYSK zostaje w kieszeniach  właścicieli platform do tworzenia takich e-sklepów i usług związanych z marketingiem.

Na pewno widziałeś zagranicznych lub rodzimych dropshipperów zachwalających ten sposób zarabiania pieniędzy.  Wydasz 15 zł na sklep / 100$ na reklamę i w kieszeni masz 50K po tygodniu pracy.  Niestety to tak nie działa, dlatego poznaj realia, z którymi się zderzysz prowadząc sklep dropshipping.

Cała prawda o sprzedaży na Allegro

To nie jest kurs jak sprzedawać na Allegro. To akurat jest banalnie proste. Wystarczy założyć konto i zarabiać miliony jak zachwalają na „magicznych” kursach. Ale czy na pewno zarabiać? Jeśli jako sprzedawca, nawet po dodaniu kosztów jakie generuje Allegro możesz zaoferować produkt w niższej cenie niż konkurencja, to platforma na pewno będzie dla ciebie właściwym wyborem. Ale….

Z jaką marżą sprzedawać na Allegro? To często zadawane pytanie i na dzień dzisiejszy wiadomo, że niezbędne jest 30-40%. Zastanów się tylko czy znasz prawdziwy cel swojej działalności w serwisie Allegro. Dlaczego chcesz płacić gigantyczne prowizje w zamian za swoją sprzedaż?  Celem Twojej pracy nie jest sprzedaż sama w sobie. Twoim celem jest zarobić pieniądze i wydać je na własne przyjemności, rodzinę, hobby! Zatem wchodząc do gry na Allegro musisz wiedzieć jakie tam panują zasady aby na koniec miesiąca nie było zdziwienia dlaczego zarobiłeś tak mało kiedy obsłużyłeś tyle zamówień.

Czy jest sposób, żeby zarabiać na Allegro? Oczywiście, ale fundament stanowi cel, dla którego prowadzisz biznes.

10 najlepszych hurtowni

W Internecie możesz handlować dosłownie wszystkim. Zastanawiasz sie skąd brać towar do sklepu internetowego? Towar do sprzedaży w sklepie internetowym znajdziesz w jednej z 600 hurtowni online w Polsce. Za owarowanie Twojego sklepu internetowego zajmie Ci dosłownie kilka minut a wszystkie produkty wraz z cenami, parametrami i zdjęciami pobierzesz bowiem do sklepu przy pomocy kilku kliknięć w ramach modułu integracji z hurtowniami.

Hurtownie, importerzy i producenci są otwarci na rynek sprzedaży online ale z niektórymi pracuje się tragicznie. Testowałem współpracę w tradycyjnym modelu, jak i w oparciu o dropshipping, który nie wymaga inwestycji w towar i magazyn oraz przejmowania się wysyłkami produktów do klientów.

Warto wybrać takie hurtownie, które oferują najlepsze warunki. Łatwo powiedzieć, ale zdecydowanie trudniej znaleźć hurtownię, z którym łatwo się pracuje, najlepiej na długie lata. Dlatego na bazie doświadczeń powstał ten ebook lista hurtowni z którymi warto podjąć współpracę. Wybierając hurtownie do współpracy, trzeba zwrócić uwagę na produkty, które chcemy docelowo sprzedawać. Gdy już wiemy, jaki interesuje nas asortyment, kolejnym krokiem jest zwrócenie uwagi na aspekty techniczne, a także czas i sposób realizacji zamówienia, jakie są formy płatności za produkty, jak wygląda zwrot towaru.

Pozycjonowanie bez tajemnic

Jak skutecznie pozycjonować stronę  sklepu internetowego? W najprostszy możliwy sposób wytłumaczę ci czym polega SEO pozycjonowanie i optymalizacja strony dla Googla. Dowiesz się jak prowadzić działania content marketingowe które wyświetlą naszą stronę wysoko w wyszukiwarce po wpisaniu interesujących haseł kluczowych.

Tu nie ma żadnej magii. Możesz samodzielnie pozycjonować swoją stronę. Najprościej tłumacząc SEO to czynności prowadzące do takiego dopasowania strony internetowej aby osiągnąć wysoką widoczność w wynikach naturalnych w sieci. To z tych wyników przychodzą klienci do sklepu i nie musisz płacić wtedy za reklamę.

Pokażę ci  też jak używać narzędzia online, do tworzenie wartościowych i angażujących użytkownika. Dowiesz się jak wybrać najlepsze słowa kluczowe i odpowiednio zoptymalizować treść by odpowiedzieć na oczekiwania użytkownika oraz zwiększyć widoczność.

Drugi temat, który zrozumiesz dzięki mojemu ebookowi to linkowanie. Pokażę ci jak w bezpieczny sposób pozyskiwać wartościowe linki, które będą pozytywnie wpływały na reputację twojej strony.

Influencer marketing – współpraca reklamowa

Prowadzisz sklep internetowy i szukasz sposobów na szybszy rozwój i zwiększenie sprzedaży? A może pracujesz w marketingu i chcesz wykorzystać nowe formy reklamy, które pomogą Ci dotrzeć do większej liczby klientów? Zależy Ci na tym, aby zwiększyć rozpoznawalność sklepu lub pozyskać szybko i tanio nowych klientów? W takim razie w ultra zwięzły sposób dowiedz się:

  • jak pracować influencerami
  • jak szukać i dobierać influencerów
  • jak prowadzić współpracę z blogerami, vlogerami, instagramerami czy tiktokerami
  • mierzenia wyników i oceny skuteczności influencer marketingu
  • obsługi narzędzi i platform niezbędnych w influencer marketingu

Ten ebook pokaże ci jak włączyć influencer marketing do strategii marketingowej swojego sklepu.  Oprócz wiedzy, niezbędnej do podjęcia pierwszych współprac, otrzymasz także wzór umowy współpracy z influencerem.

AUTOR

Zwiększam wysokość sprzedaży w każdej firmie! Jeśli chcesz abym zbudował Twój sklep internetowy, zapraszam do współpracy!

Od 2004 roku buduję sklepy internetowe od zera i rozwijam w nich sprzedaż, biorąc odpowiedzialność za wynik sprzedażowy w 100%.  Jestem Twoim człowiekiem od e-commerce. Pod jednym numerem telefonu i mailem znajdujesz odpowiedzi na wszelkie pytania techniczne i marketingowe

Krzysztof Daniluk # E-COMMERCE MANAGER

JEŚLI NIE MASZ CZASU NA CZYTANIE – ZAMÓW SKLEP INTERNETOWY.