Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – oto pytanie które często jest zadawane w wyszukiwarce Google. Nie musisz szukać dalej, wybierz z poniższej listy 3 punkty i uruchom je w swoim sklepie internetowym w ciągu 3 najbliższych miesięcy. GWARANTUJĘ CI że sprzedaż poszybuje. Nie dąż do perfekcji w realizacji zadań, po prostu zrób tak aby działało. To wystarczy aby zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym!

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym:

  1. Poszukaj inwestora lub partnera w biznesie e-commerce – może to być dystrybutor marki którą sprzedajesz lub hurtownia, lub inwestor gotówkowy lub z know-how.

  2. Zmiana lub rozwój oprogramowania – nowe pokolenie kupujących wymaga coraz bardzie mobilnych stron. Coraz więcej twojej obecności w wielu miejscach począwszy od social media, platformami typu Allegro, Amazon….

  3. Zacznij analizować konkurencję – wykorzystaj darmowe okresy testowe narzędzi do monitorowania sklepómw konkurencji. Analizuj pod względem ruchu, treści, zaplecza, obecności social media a przynajmniej pozapisuj się na newslettery konkurencji

  4. Pozyskaj opinie klientów – zarówno na temat sklepu jak i poszczególnych produktów

  5. Dopracuje Unique Selling Proposition – dlaczego klient ma kupować w Twoim sklepie, proszę tylko nie wybierz ceny jako największa wartość dla klienta

  6. Audyt i optymalizacja – zacznij codziennie używać darmowych Google Analytics, Google Search Console i twórz treść na wybrane słowa kluczowe a po optymalizacji strona będzie wyżej w wynikach Google

  7. Strona produktu – czy dostarczasz potencjalnemu klientowi wyjątkowych informacji czy tylko to samo co konkurencja? Ręcznie zmodyfikuj także meta tagi dla Googla aby lepiej się indeksowały strony produktów.

Jeżeli chciałbyś porozmawiać lub skonsultować działanie Twojego sklepu, napisz do nas, umówimy się na kawę 🙂 

2017-05-24T06:58:41+00:00 By |PRAKTYKA E-COMMERCE|