Internetowy marketing w małej firmie

Internetowy marketing w małej firmie

Poznaj sposoby, jak rozwinąć internetowy marketing w małej firmie. Internetowy marketing jest niezbędnym narzędziem dla każdej małej firmy, która chce zbudować rozpoznawalność marki, znaleźć nowych klientów i zdobyć lojalnych fanów. Jednak pomysł opanowania mediów społecznościowych, wideo online, poczty e-mail i innych platform może onieśmielać właścicieli małych firm, którzy również koncentrują się na prowadzeniu firmy.

Współpracuj z influencerami, aby poszerzyć grono swoich odbiorców

Influencer marketing to świetny sposób na współpracę z popularnymi osobistościami internetowymi w mediach społecznościowych, jednocześnie eksponując swoją markę swoim odbiorcom. Influencerzy mają szereg niszowych, lojalnych obserwujących, od tysięcy do milionów, którzy ufają im i ich rekomendacjom. Małe firmy mogą myśleć, że praca z influencerem jest poza zasięgiem, ponieważ wiele z nich może być celebrytami z nieskończoną liczbą obserwujących. Jednak najbardziej udane partnerstwa dotyczą pracy z odpowiednim influencerem dla Twojej marki.

Nie musisz być sławny, aby być wpływowym i nie musisz pracować z kimś, kto ma sto tysięcy obserwujących, aby osiągnąć bardzo namacalne rezultaty z tego partnerstwa.  Kiedy influencer zaczyna pracę z folowersami, z wieloma z nich można utrzymywać bliski związek i wtedy influencer jest w stanie wydawać skuteczne osobiste rekomendacje dotyczące swoich partnerstw z markami.

Używaj zarówno organicznych, jak i płatnych postów w mediach społecznościowych

Istnieją różne szkoły myślenia dotyczące wykorzystywania mediów społecznościowych do internetowego marketingu małej firmy. Niektórzy przedsiębiorcy uważają, że najlepsze wyniki osiąga się dzięki organicznym postom w mediach społecznościowych, podczas gdy inni uważają, że sposobem na ekspozycję jest kupowanie płatnych reklam na platformie. Strategia publikowania jest bardziej złożona i nie da się jednoznacznie ocenić co będzie lepsze, dlatego małe firmy powinny używać obu sposobów, aby poszerzyć swoją publiczność. Zobacz szkolenie Facebook marketing

Nie bój się zmieniać swojej strategii marketingu cyfrowego

Internetowy marketing w małej firmie, co małe firmy mogą zrobić, aby odnieść sukces w przestrzeni marketingu cyfrowego?  Inwestować w więcej niż jedną przestrzeń, małe firmy mają możliwość szybkiego reagowania i zmiany kierunku, gdy strategia marketingu cyfrowego nie przynosi już oczekiwanych rezultatów. To jest ich przewaga nad dużymi firmami.

Zdefiniuj cele swojego marketing online

Masz kilka sposobów na podejście do marketingu online i chociaż poradzenie sobie z nimi wszystkimi może wydawać się imponujące, to wiedz, że nawet bogate firmy układają listę priorytetów swoje cele marketingowe online. To, co robisz marketingu internetowego w małej firmie, jest tak samo ważne, jak to, czego nie robisz.

Rozważ więc wszystkie opcje i dostosuj strategię marketingu online do małej firm, przetestuj i używaj tego co najlepiej sprawdza się w Twojej firmie. Możliwe, że zidentyfikujesz wiele celów marketingowych. Oto najważniejsze cele marketingowe dla małej firmy.

Świadomość marki

Jednym z celów Twojej firmy może być po prostu  budowanie świadomości marki. Świadomość marki to stopień, w jakim konsumenci rozpoznają istnienie i dostępność produktu lub usługi firmy. Budowanie świadomości marki jest jednym z kluczowych kroków w promowaniu produktu lub usługi a internetowy marketing dla małych firm to świetny sposób na to.

Jest to szczególnie ważne przy wprowadzaniu nowych produktów i usług. Jest to dla firmy sposób na odróżnienie podobnych produktów i usług od konkurencji.  Świadomość marki często nie przekłada się natychmiast na sprzedaż bezpośrednią. To raczej długa budowa relacji i strategia rozwoju z klientami lub potencjalnymi klientami.

Sprzedaż

Strategia sprzedaży ma na celu stworzenie bezpośrednich ścieżek do sprzedaży w oparciu o sposób, w jaki klienci przechodzą od potencjalnych nabywców do rzeczywistych nabywców. Wiele firm uważa, że ​​priorytetyzacja celów sprzedażowych to wszystko, czego potrzebują a jeśli walczysz o przychody, prawdopodobnie tak jest.

Świadomość marki i inne cele mogą być ważnymi czynnikami przyczyniającymi się do sukcesu Twojej firmy. Pomyśl o tym w ten sposób jako klient, jeśli marka nieustannie zachęca Cię do kupowania, kupowania, kupowania, jest bardzo prawdopodobne, że denerwujesz się takim marketingiem.  Dlatego konsekwentne, bardziej subtelne cele marketingowe mogą sprzyjać rozwojowi Twojej firmy.

Ekspansja i utrzymanie klienta

Ponadto cele sprzedażowe mogą oznaczać różne rzeczy dla różnych osób. Być może chcesz rozszerzyć swoją działalność poza istniejącą bazę klientów. To znacznie zmieni twoją strategię marketingu online, jeśli tylko chcesz, aby ci sami klienci kupowali więcej rzeczy. Utrzymanie klientów odnosi się do zdolności firmy lub produktu do utrzymania klientów przez określony czas. Wykracza to trochę poza świadomość marki i sprzedaż. Cele utrzymania klientów polegają na zwiększeniu częstotliwości, z jaką klienci angażują się w Twoje produkty.