NA CZYM POLEGA E-COMMERCE

Cześć, mam na imię Krzysztof i jestem autorem tej instrukcji. Gratuluję odwagi i zaparcia i pomysłu na zarobienie pieniędzy. Jestem pewien, że wspólnie popracujemy i za kilka dni Twój sklep przyjmie pierwsze zamówienie. Moja historia ze sklepami internetowymi jest pełna wyzwań. Popracowałem kilka lat na etacie w różnych firmach reklamowych, to było w czasach kiedy jeszcze Internet kupowało się na abonament lub dzwoniło na słynny numer 020 21 22. Rzuciłem pracę na etacie ponieważ nie byłem w stanie się nic nowego nauczyć. Z kolegą założyliśmy firmę internetową i zrobiliśmy kilka stron dla klientów. Pewnego dnia w 2004 roku dostaliśmy zlecenie na sklep i mimo tego, że wcześniej tego nie robiliśmy, nie zastanawiając się, rzuciliśmy się na głęboką wodę. Wtedy wszyscy w biznesie internetowym uczyli się wszystkiego samodzielnie, od rana do wieczora. Królem przeglądarek była Mozilla. To pierwsze zlecenie pokazało mi, że można się nauczyć wszystkiego samodzielnie a cały biznes internetowy łącznie z programowaniem polega do dnia dzisiejszego na samodzielnym wyznaczaniu celów i ciągłej nauce. Ten pierwszy sklep po wielu wielu przebudowach funkcjonuje do dziś i sprzedaje koszyki z prezentami na różne okazje. Wtedy, mając 20 kilka lat z moim kolegą nie wiedzieliśmy, że Internet rozwinie się tak szybko i właśnie w kierunku sprzedaży online.
Przez kilka następnych lat wraz z zespołem programistów budowaliśmy setki różnych sklepów a nawet próbowaliśmy zbudować własne oprogramowanie. Aż do 2015 roku. Wtedy zauważyłem, że dużo łatwiej jest wykorzystywać gotowe programy, pisane przez wyspecjalizowane firmy i skupić swoją uwagę wyłącznie na sprzedaży. Firmy tak naprawdę potrzebują zamówień a nie wyrafinowanego kodu, którego laik, nie programista, nigdy nie doceni. Dlatego zacząłem pomagać właścicielom firm i osobom takim jak TY w budowaniu sklepów i w pozyskiwaniu zamówień z Internetu.
Tak, można powiedzieć że jestem nowoczesnym handlowcem, managerem sprzedaży internetowej, e-commerce managerem. Ludzie mają bardzo negatywne skojarzenia z zawodem handlowca ale obiektywnie patrząc, to jest najlepszy zawód świecie. A Internet ułatwia genialnie pracę w sprzedaży. Pracujesz kiedy chcesz, raz uruchomiony sklep i reklamy pracują 24 godziny na dobę, za ciebie, wszystko co musisz robić to obsługiwać klientów. Poziom sprzedaży jest wyłącznie ograniczony tylko w Twojej głowie. Obecnie równolegle prowadzę 10 sklepów, które łącznie sprzedają towar za ok 3 000 000 zł miesięcznie. Każdy z tych sklepów uruchomiłem samodzielnie, nie jestem programistą, wykorzystuję gotowe rozwiązania, które są dostępne na rynku za darmo lub za tzw. drobniaki. Zrób krok po kroku każde z zadań.
WAŻNA SPRAWA! Żyjemy w takim świecie, że mamy globalnie nadprodukcję wszystkiego i ktoś to musi sprzedawać. W serwisach ogłoszeniowych roi się od ofert pracy dla sprzedawców, więc jeśli potrafisz uruchomić sklep internetowy to możesz sprzedawać wszystko. Zebrałem tą prostą wiedzę w gotową instrukcję ponieważ fizycznie nie mam już siły prowadzić całodziennych szkoleń, jak jeszcze kilka lat temu. Stuknęła mi już 40tka na karku, mam dwie cudowne córki, różne hobby i potrafię wykorzystać Internet tak, aby pracował wtedy kiedy ja chcę zajmować się swoim życiem. Niemniej przez te wszystkie lata największą radość sprawia mi moment, kiedy dzwonił do mnie klient i cieszył się z pierwszego zamówienia we własnym sklepie internetowym. Będę czekał również na Twój telefon 🙂
Ty też tak możesz być doskonałym e-commerce managerem. Razem przejdziemy szybciej drogę do pozyskania pierwszego zamówienia. Ominiemy drogie błędy, które zdążyłem popełnić przez te lata. Dlaczego ta nasza droga jest lepsza? Bo będzie to droga praktyki. Większość osób kupuje szkolenia, na których ktoś tłumaczy suchą teorię, która na 100% dostępna jest za darmo w sieci. Ty zamiast teorii uruchamiasz SWÓJ WŁASNY SKLEP, prawdziwy sposób na zarabianie.
W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.
Napisz maila
office@ecommerce-manager.pl
Zadzwoń po poradę
+(48) 505 430 767
PO CO ZAKŁADASZ SKLEP?
Zapomnij o odpowiedziach typu “żeby zarabiać”. Jedyną właściwą odpowiedzią kiedy chcesz zacząć pracę w sprzedaży jest słowo POMAGAM. Poszukaj w swojej przeszłości takich momentów kiedy pomagasz. Tracisz wtedy poczucie czasu i zyskujesz radość z tego co robisz. Pytaniem “co ja z tego będę miał” zabijasz sprzedaż. Twoje wewnętrzne podejście jest najważniejsze a prawdziwa motywacja sprawia, że albo robi się coś łatwo i przyjemnie albo się męczysz i rzucasz.
Nie wiem czy wiesz, że można założyć sklep, z myślą o jego sprzedaniu. Już po kilku miesiącach działania?
Dowiedz się jak to robię.
-
-
-
-
-
10 najlepszych hurtowni30 zł
-
- #1 CEL SPRZEDAŻOWY
- #2 CO OPŁACA SIĘ SPRZEDAWAĆ ?
- #3 WYBIERZ NISZĘ PRODUKTOWĄ
- #4 WYBIERZ NAZWĘ DOMENY
- #5 SERWER DLA SKLEPU INTERNETOWEGO
- #6 INSTALACJA WORDPRESS
- #7 INSTALACJA GRAFIKI
- #8 INSTALACJA WOO COMMERCE
- #9 PROJEKT LOGO SKLEPU
- #10 KONFIGURACJA MENU i KATEGORII
- #11 REGULAMIN I POLITYKA PRYWATNOŚCI
- #12 PŁATNOŚCI ONLINE
- #13 FISKALIZACJA ZAMÓWIENIA
- #14 LISTA HURTOWNI DO WSPÓŁPRACY
- #15 WYBÓR HURTOWNI
- #16 IMPORT PRODUKTÓW DO SKLEPU
- #17 KONTO GOOGLE
- #18 INSTALACJA GOOGLE ANALYTICS
- #19 RAPORTY GOOGLE ANALYTICS
- #20 GOOGLE SEARCH CONSOLE
- #21 SŁOWA KLUCZOWE, KTÓRE SPRZEDAJĄ
- #22 POZYCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO
- #23 WTYCZKA YOAST
- #24 BLOG W SKLEPIE INTERNETOWYM
- #25 SYSTEM REKLAMOWY GOOGLE ADS
- #26 KONFIGURACJA GOOGLE ADS
- #26-A REKLAMY PRODUKTOWE GOOGLE ADS
- #27 REKLAMY TEKSTOWE GOOGLE ADS
- #28 REKLAMY VIDEO GOOGLE ADS
- #29 REKLAMY GMAIL GOOGLE ADS
- #30 REMARKETING GOOGLE ADS
- #31 KAMPANIE PERFORMANCE MAX
- #32 GOOGLE MERCHANT CENTER
- #33 PLIK Z PRODUKTAMI DLA GOOGLE ADS
- #34 EMAIL MARKETING – DLACZEGO?
- #35 JAK BUDOWAĆ BAZĘ ADRESÓW EMAIL
- #36 JAK PRAWIDŁOWO WYSYŁAĆ NEWSLETTER
- #37 MAILER LITE – INSTALACJA W SKLEPIE
- #38 MAILER LITE – ZBIERANIE ADRESÓW
- #39 TWORZENIE NEWSLETTERÓW
- #40 ODZYSKIWANIE PORZUCONYCH KOSZYKÓW
- #41 PIERWSZE ZAMÓWIENIE
- #42 JAK ZARABIAĆ NA BLOGU w SKLEPIE INTERNETOWYM
- #43 O CZYM PISAĆ NA BLOGU W SKLEPIE
- #44 SENUTO – BAZA SŁÓW KLUCZOWYCH
- #45 SENUTO ANALIZA POZYCJI
- #46 SEMSTORM – CONTENT MARKETING
- #47 LINKHOUSE – ZDOBYWANIE LINKÓW
- #48 WSPÓŁPRACA Z INFLUENCERAMI
- #49 JAK POZYSKAĆ PARTNERÓW NA PROWIZJI
- #50 JAK SPRZEDAWAĆ PRODUKTY AFILIACYJNE
- #51 SOCIAL MEDIA
- #52 FACEBOOK
- #53 INSTAGRAM
- #54 TIKTOK
- #55 TWITTER
- #56 PINTEREST
- #57 YOUTUBE
- #58 PODCASTY
- #59 OPINIE KLIENTÓW
- #60 MARKETPLACE
- #61 ALLEGRO
- #62 AMAZON
- #63 EBAY
- #64 CENEO
- #65 EMPIK
- #66 SHOPEE
- #67 ERLI
- #68 FIRMY KURIERSKIE
- #69 INTEGRACJA Z INPOST PACZKOMATY
- #70 FULFILLMENT
- #71 DROPSHIPPING
- #72 OPAKOWANIA PRZESYŁEK
- #73 DRUKARKA ETYKIET
- #74 AUTOMATYZACJA ZADAŃ
- #75 ROZWÓJ FUNKCJONALNY SKLEPU
- #76 PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
- #77 OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE
- #78 ZWROTY i REKLAMACJE W SKLEPIE
- #79 OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA
- #80 BADANIE ZACHOWAŃ KLIENTÓW
- #81 UX W SKLEPIE INTERNETOWYM
- #82 IDEALNA KARTA PRODUKTU
- #83 PROGRAM GRAFICZNY CANVA
- #84 OFERTA DLA KLIENTA BIZNESOWEGO
- #85 BŁĘDY POCZĄTKUJĄCYCH SPRZEDAWCÓW
- #86 OPROGRAMOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO
- #87 IMPORT z ALIBABA I ALIEXPRESS
- #88 SPRZEDAŻ USŁUG ONLINE
- #89 DEDYKOWANY LANDING PAGE
- #90 REKLAMA, KTÓRA SIĘ ZWRACA