Hurtownia MARINI integracja ze sklepem internetowym
Od 1993 roku zajmujemy się hurtową sprzedażą artykułów dla dzieci i niemowląt. Wśród naszych odbiorców znajdują się hurtownie oraz sklepy stacjonarne i internetowe zarówno z Polski, jak i zagranicy, m.in. z Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Grecji, Słowenii i Estonii. Oprócz przedsiębiorstw handlowych, zaopatrujemy placówki edukacyjne, apteki oraz wielu innych odbiorców. Dzięki rozbudowanej ofercie, wieloletniemu doświadczeniu oraz nowoczesnym rozwiązaniom B2B, cieszymy się opinią rzetelnego, zaufanego partnera handlowego, który wspiera swoich Klientów w budowaniu i rozwijaniu biznesu.
Kup gotowy sklep zintegrowany z hurtownią Marini – Hurtownia artykułów dziecięcych dropshipping
Hurtownia artykułów dziecięcych online oferta hurtowni MARINI
Hurtownia Marini to przedsiębiorstwo, które zostało założone w 1993 roku i od tego czasu dynamicznie rozwija się w branży hurtowego handlu artykułami dziecięcymi i niemowlęcymi. Firma posiada duże, nowoczesne centrum dystrybucyjne z magazynami o powierzchni ponad 3000 m². Oferuje szeroką gamę produktów, które są dystrybuowane zarówno na polskim, jak i na zagranicznych rynkach, w tym w krajach takich jak Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Grecja, Słowenia i Estonia.
Marini skupia się przede wszystkim na zaopatrzeniu hurtowni oraz sklepów stacjonarnych i internetowych w artykuły dla dzieci i niemowląt. Ponadto współpracuje z placówkami edukacyjnymi i aptekami, dostarczając im niezbędne produkty. Hurtownia oferuje specjalne warunki współpracy w ramach relacji B2B (business-to-business), co oznacza, że sprzedaż jest prowadzona między firmami a nie bezpośrednio do konsumentów.
Hurtownia artykułów dla niemowląt – integracja DROPSHIPPING
Dropshipping zyskuje coraz większą popularność ze względu na ogrom atutów. Jeżeli chcesz by Twoja firma również weszła w posiadanie szeregu korzyści przy minimalnych kosztach to zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Bardzo szybki start sprzedaży – gotowy sklep internetowy – to rozwiązanie e-commerce, które umożliwia szybkie uruchomienie i prowadzenie działalności handlowej online bez konieczności budowania sklepu od podstaw.
Integracja sklepu z naszą platformą
Na naszej platformie B2B udostępniamy standardowy plik XML, który można zintegrować z dowolną platformą. Dzięki integracji sklepu internetowego z naszą platformą, masz możliwość importowania produktów, bazy zdjęć i opisów, aktualizacji cen oraz stanów magazynowych produktów z ich aktualnym stanem w hurtowni. Co istotne, plik XML aktualizowany jest co godzinę.
Sprzedaż w modelu dropshipping obsługujemy wyłącznie na rynku polskim.
Kilka podstawowych informacji o współpracy
- Realizacja zamówienia złożonego w naszym systemie następuje do 48 godzin. Zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze w kolejności ich składania. Realizacja zamówienia może również nastąpić w terminie indywidualnie ustalonym między Sprzedającym a Klientem.
- Każde zamówienie składane jest osobno wyłącznie przez własne konto na platformie B2B.
- Jedyną możliwą formą płatności za zamówienia dropshipping jest przedpłata na konto bankowe. Płatności za zamówiony towar należy dokonać na podstawie faktury elektronicznej wysłanej do Zamawiającego. Nie należy wcześniej opłacać zamówienia. Faktura jest jednocześnie potwierdzeniem skompletowania zamówienia. Istnieje możliwość wystawienia faktury zbiorczej za zamówienia złożone w tym samym dniu roboczym. O fakcie wystawienia faktury zbiorczej Zamawiający powinien poinformować Dział Obsługi Klienta na adres biuro@marini.pl ze wskazaniem numerów zamówień, które powinny zostać uwzględnione na fakturze zbiorczej.
- W przypadku wysyłek paczek dropshipping na koszt Zamawiającego do każdej paczki doliczona zostaje opłata 4 zł netto. Jest to koszt drukowania dokumentów przewozowych i pakowania przesyłki.
- W przypadku wysyłek paczek dropshipping kurierem Marini całkowity koszt wysyłki wynosi 22 zł netto. Przesyłki realizowane są kurierem GLS.
- Zamawiający powinien wysłać etykiety i list przewozowy na adres wysylki@marini.pl. W tytule należy umieścić numer zamówienia oraz dołączyć do wiadomości załącznik z listem przewozowym.
- Reklamacje zwracane są przez Klienta docelowego na nasz adres w celu ograniczenia kosztów naszych klientów hurtowych.
- Zwroty dokonywane są wyłącznie przez Zamawiającego na nasz adres w nienaruszonym opakowaniu.
- Adres do Klienta docelowego należy wpisać każdorazowo do danego zamówienia poprzez użycie opcji “Dodaj adres”.
- Nie ma możliwości dokładania ulotek oraz gratisów do paczek dropshipping.
- Nie prowadzimy wysyłki wanienek plastikowych. Wanienki są wysyłane jedynie na zlecenie Zamawiającego i są pakowane w grubą warstwę foli stretch.
- Ubranka, obuwie oraz niektóre produkty tj. butelki, pieluchy tetrowe sprzedawane są w hurtowych opakowaniach. Integrując sklep z naszą hurtownią prosimy mieć to na uwadze, oraz szczegółowo zapoznać się z opisem produktów.
- Wszystkie ceny prezentowane w systemie B2B są cenami jednostkowymi za 1 sztukę/parę. Cenę opakowania zbiorczego należy przeliczyć przez ilość sztuk/par znajdujących się w opakowaniu zbiorczym.
- Wszystkie ceny przedstawione w systemie zawierają rabaty przydzielone Klientowi. Wysokości rabatów można sprawdzić w zakładce ‘Rabaty’ lub poprzez dodanie produktu z danej grupy do koszyka. W koszyku pojawi się dodatkowa kolumna ‘Rabat’, gdzie znajdzie się informacja o wysokości przyznanego rabatu. Rabaty są stałe i nie są uzależnione od ilości składanych zamówień.