jak uruchomić sklep internetowy

#33 PLIK Z PRODUKTAMI DLA GOOGLE ADS

Oczywiście służy do tego darmowa wtyczka, wpisujemy do wyszukiwarki wtyczek PRODUCT FEED PRO FOR WOOCOMMERCE i instalujemy. Następnie zaczynamy tworzyć plik danych tzw. feed na podstawie naszych produktów w sklepie.

Najpierw określamy jaki typ pliku wtyczka ma tworzyć oraz przypisujemy pola ze sklepu do pól w pliku z produktami tak aby Google potrafił go odczytać.

Następnie przypisujemy kategorie naszych produktów   w sklepie do kategorii Google tak aby wyszukiwarka mogła wyświetlać je w sposób zoptymalizowany w reklamach.  Lista kategorii produktowych Google znajduje sie pod adresem:  https://www.google.com/basepages/producttype/taxonomy.en-US.txt

Po przypisaniu kategorii wygeneruje się plik a jego adres będziemy mogli skopiować do Google Merchant Center

Adres ten kopiujemy do informacji o produktach w koncie Google Merchant Center.  Po połączeniu usługi Google Search Console  + Google Ads  + Google Analytics  w sklepie możemy rozpocząć pozyskiwanie pierwszych klientów. Dzięki tym narzędziom będziemy mogli dokładnie śledzić każdą wydaną złotówkę pod względem efektywności. Ale co zrobić z całą resztą użytkowników którzy przyjdą z reklamy do sklepu ale nie sfinalizują zamówienia?   Tu przychodzi nam z pomocą email marketing, czyli musimy pozyskać adres mailowy klienta.  Zadanie to traktujemy jako mikro konwersję, która ułatwi nam w przysżłości i obniży koszt pozyskanie zamówienia. 

W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.

Napisz maila

office@ecommerce-manager.pl

Zadzwoń po poradę

+(48) 505 430 767