Szkolenie email marketing szybko pokaże, że lista e-mailowa jest jednym z najlepszych sposobów do generowania zysków bez wydatków na reklamę.

Upewnij się się, że stale optymalizujesz sposób zbierania adresów. Zbudowanie skutecznej i wartościowej listy odbiorców jest szczególnie ważne w sklepu dropshipping. Dobra lista wygeneruje niesamowite konwersje w Twoim sklepie.

 

 

Oto kilka sprawdzonych porad na temat email marketingu w sklepie internetowym, które z pewnością pomogą ci skuteczniej zbierać adresy klientów i jeszcze więcej sprzedawać.

Każdy z tych pomysłów pomysłów możesz samodzielnie wdrożyć i przetestować w swoim sklepie. Jeśli będziesz miał problem, daj znać.

NAPISZ Z CZYM MASZ PROBLEM – SZYBKO POMOGĘ!

 

Jaką platformę wybrać do email marketingu? Osobiści od wielu lat korzystam we wszystkich sklepach z MailerLite, nowe sklepy szczególnie lubią to narzędzie ponieważ jest całkowicie darmowe do pierwszych 1000 subskrybentów a jego obsługa jest totalnie prosta.

MAILERLITE.com  – link do darmowej rejestracji 

 

szkolenie email marketing 1

szkolenie email marketing

 

 

 

Szkolenie email marketing

Jeśli jesteś zupełnie początkujący w temacie email marketingu to polecam ci zacząć przygodę od szkolenia Kurs Skuteczny e-mail marketing od podstaw.

LINK DO SZKOLENIA – Kurs Skuteczny e-mail marketing od podstaw

 

 

 

 Program szkolenia obejmuje

  1. Co to jest email marketing?
  2. Strategia działań email marketingowych
  3. Jak zbudować wiarygodność nadawcy i dlaczego to jest ważne?
  4. Jak wybrać program do email marketingu?
  5. Jak zweryfikować tożsamość nadawcy?
  6. Integracja systemu mailingowego z witryną internetową
  7. Tworzenie listy mailingowej
  8. Jak stworzyć formularz subskrypcji osadzony?
  9. Jak stworzyć formularz subskrypcji typu popup?
  10. Co to jest lead magnet i jak go wykorzystać?
  11. Przygotowanie pierwszej kampanii mailingowej
  12. Jak odpowiednio sformatować wiadomość email?
  13. Etapy zakupowe w email marketingu
  14. Jak pisać wiadomości email?
  15. Tworzenie zautomatyzowanych kampanii
  16. Jak tworzyć kampanie ecommerce?
  17. Analizowanie wyników kampanii mailowych
  18. Jak analizować wyniki kampanii w Google Analytics?
  19. Jak zadbać o higienę bazy?
  20. RODO oraz aspekty prawne, o które musisz zadbać

Po opiniach uczestników szkolenia Kurs Skuteczny e-mail marketing od podstaw widać jasno że są bardzo zadowoleni

 

 

szkolenie email marketing 1

szkolenie email marketing

 

Jak rozwinąć swoją listę e-mail jako markę e-commerce 

Ważne jest, abyś miał jasną strategię e-mail marketingową. To niezbędna metoda komunikacji z Twoimi klientami eCommerce. E-mail będzie prawdopodobnie najbardziej dochodowym kanałem, jeśli odpowiednio go pielęgnujesz. Jeśli chodzi o uzyskiwanie stałego strumienia przychodów, nie było bardziej niezawodnego partnera niż dobrze zarządzana lista e-mailowa.

Rozwijanie listy e-mailowej eCommerce może nie zawsze być łatwe, ale jest warte wysiłku. Ponizej znajdziesz kilka tematów pomysłów do przetestowania, aby poszerzyć swoją listę e-mailową.

Budowa listy email marketingowej od podstaw

Zastanawiasz się, jak zbudować od podstaw listę e-mailową lub nadal dodawać subskrybentów wysokiej jakości? E-mail to najskuteczniejszy kanał marketingowy na świecie, ponieważ możesz rozmawiać bezpośrednio z ludźmi, którzy chcą wiadomości od Ciebie. Otwiera to niesamowite możliwości budowania relacji oraz sprzedaży produktów i usług. Ale zanim zaczniesz skakać z radości, jest jedna główna przeszkoda – zbudowanie wysokiej jakości listy e-mailowej.

Twoi subskrybenci są siłą napędową Twojej strategii e-mail marketingowej. Aby Twoje kampanie działały prawidłowo, musisz powiększać swoją listę. Lista e-mailowa to baza danych zawierająca adresy e-mail osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie Twoich kampanii e-mailowych.

Jest to zbiór adresów e-mail zebranych przez Ciebie online lub osobiście, na przykład za pomocą formularzy rejestracji, aplikacji lub poprzez umieszczenie rzeczywistego formularza rejestracji e-mail w Twoim sklepie.

Dlaczego powinieneś zacząć budować listę e-mailową

Dzięki e-mail marketingowi możesz mieć bezpośredni kontakt z subskrybentami poczty e-mail, budować relacje i zamieniać nieznajomych w lojalnych klientów. Nie robi się tego z dnia na dzień, ale przy odpowiedniej strategii i wystarczającej ilości czasu zobaczysz, że jest to możliwe — niezależnie od tego, czy zaczniesz budować swoją listę e-mailową od zera, czy rozszerzasz istniejącą listę e-mailową.

Strony internetowe mogą ulec awarii, konta w mediach społecznościowych mogą zostać zamknięte… ale Twoja lista e-mailowa zapewni Ci stały kontakt z odbiorcami. E-maile nie wyjdą z mody w najbliższym czasie! Budowanie listy e-mailowej to najbezpieczniejszy i najskuteczniejszy sposób pozostawania w kontakcie z potencjalnymi potencjalnymi klientami.

 

Budowanie listy e-mailowej

Budowanie listy e-mailowej jest podobne do znajdowania nowego przyjaciela. Kiedy spotykasz się po raz pierwszy, chcesz zrobić dobre wrażenie i znaleźć wspólne zainteresowania.

To samo dotyczy e-mail marketingu. Kiedy ktoś natknie się na Twoją markę, to do Ciebie należy znalezienie wspólnego połączenia i zaoferowanie mu czegoś, co zapoczątkuje relację.

Najlepsze listy e-mailowe są budowane przy użyciu tej podstawowej formuły:

  1. Dowiedz się, czego chcą Twoi odbiorcy
  2. Twórz oferty, które im się spodobają
  3. Ułatw im subskrypcję
  4. Konsekwentnie udostępniaj istotne, wartościowe treści

Gdy zrozumiesz problemy, dane demograficzne, zainteresowania i potrzeby biznesowe Twoich potencjalnych klientów, będziesz mógł zacząć tworzyć treści i zachęty, aby chętnie wymienili swój adres e-mail na oferowaną przez Ciebie wartość. Możesz także użyć segmentacji, aby Twoje e-maile były jeszcze bardziej kierowane do różnych odbiorców na liście.

Uzyskaj informacje zwrotne od obecnych subskrybentów, wysyłając ankietę, aby zobaczyć, jaką wartość czerpią ludzie z Twoich usług.

Ludzie zawsze szukają rzeczy, które im pomogą. Niezależnie od tego, czy jest to wiedza, dobra oferty, czy cokolwiek, co ułatwi im życie, Twoim zadaniem jest zaoferowanie odbiorcom czegoś wartościowego, co zmusi ich do zaangażowania.

Zaoferuj ludziom wabiki, rzeczy, które mają wysoką postrzeganą wartość, której nikt inny nie może uzyskać bez rejestracji. Rzeczy takie jak prezenty, gratisy, podcasty, seminaria internetowe, studia przypadków, bezpłatne e-booki, ściągawki dla właścicieli firm, specjalne zniżki lub wyłączny dostęp do treści dobrze sprawdzają się w promowaniu rejestracji.

Nie bądź zachłanny i nie proś o zbyt wiele informacji podczas rejestracji. Wszystko, czego naprawdę potrzebujesz, to ich adres e-mail. Możesz uzyskać od nich więcej informacji, gdy zbudujesz zaufanie.

Strategia budowy listy email marketing

Przed zbudowaniem listy e-mailowej ustal jasną strategię dotyczącą treści, abyś mógł oferować mocne, atrakcyjne treści, gdy tylko ludzie się zarejestrują. Twoim zadaniem jest sprawić, by poczuli się mile widziani, poznać ich potrzeby i jasno wyjaśnić, jak możesz im pomóc.

Twoja witryna, blog, strona główna i strony docelowe służą temu samemu celowi, pomagasz innym, oferując im coś, czego pragną. Najlepszym momentem, aby poprosić ludzi o ich e-mail, jest wtedy, gdy są bardzo zaangażowani w Twoje treści. Jeśli zrobisz to poprawnie, możesz przekształcić swoją witrynę w maszynę do tworzenia list e-mailowych z niesamowitymi współczynnikami konwersji!

Rejestracja email przez pop up

Wyskakujące okienka mają mieszaną reputację, ale mogą być niezwykle skuteczne, jeśli są zrobione prawidłowo. Dla wielu osób wyskakujące okienka zakłócają wrażenia użytkownika, co jest najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jeśli próbujesz przyciągnąć nowych subskrybentów.

Jak korzystać z wyskakujących okienek bez rujnowania wygody użytkownika?

Istnieją nowe sposoby korzystania z wyskakujących okienek, które minimalizują negatywne reakcje. Na przykład funkcja wyskakujących okienek Mailer Lite umożliwia ustawienie czasu pojawienia się wyskakującego okienka. Daj odwiedzającym trochę czasu na zapoznanie się z treścią przed wywołaniem wyskakującego okienka.

Inną lokalizacją, która przyciąga wzrok odwiedzających, ale nie jest denerwująca, jest wyskakujące okienko boczne.

 

Strony docelowe czyli landing page

Wszystkie kanały mediów społecznościowych czy reklamy powinny prowadzić do niestandardowej strony docelowej zaprojektowanej specjalnie do zbierania adresów e-mail.

Media społecznościowe to potężna platforma do prowadzenia biznesu online. W przypadku serwisów społecznościowych, takich jak LinkedIn, Instagram czy TikTok, możesz znaleźć miejsca, w których możesz umieścić linki, które kierują Twoich obserwujących na stronę docelową. Pamiętaj, że musisz zaoferować coś wartościowego, co motywuje ludzi do klikania. Organizowanie konkursów, prezentów, oferowanie bezpłatnych plików do pobrania lub ekskluzywnych rabatów na produkty to dobre sposoby na przyciągnięcie uwagi.

Gdy potencjalny klient kliknie link do Twojej oferty, to do Ciebie należy upewnienie się, że Twoja strona docelowa przyciąga go i zawiera wszystkie szczegóły, których potrzebuje, aby ostatecznie dokonać konwersji.

Rozwijaj listę adresów się dzięki konkursom

Prezenty to świetny sposób na szybkie budowanie szumu wokół Twojej marki — i jednocześnie powiększanie listy e-mailowej. Zorganizuj konkurs, w którym ludzie mogą wziąć udział, rejestrując się za pomocą swoich adresów e-mail, a następnie usiądź wygodnie i obserwuj, jak Twoja lista rośnie! Grywalizacja to niesamowita rzecz.

Stwórz poczucie wyłączności

Kiedy ludzie decydują, czy się zapisać, czy nie, niedobór i / lub wyłączność mogą odegrać dużą rolę w ich ostatecznej decyzji. Powodem, dla którego jest to tak atrakcyjne, jest to, że jest ekskluzywne lub że utracą jedna szansę na coś.

Aktualizacja listy mailingowej

Czy wiesz, że Twoja lista e-mailowa ulega naturalnemu degradacji o około 22,5% każdego roku Tak ciężko pracujesz, aby pozyskać subskrybentów, że ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest ich utrata. Chociaż utrata części listy e-mailowej każdego roku jest normalna, to warto zadbać o stałe podsycanie waszej relacji za pomocą nowych ciekawych treści. Pamiętaj, zmieniasz się ty, zmieniają się odbiorcy na twojej liście email marketingowej