Dlaczego WordPress  powinien działać w każdym sklepie

WordPress  to obecnie najpopularniejszy system do zarządzania stroną www czy blogiem.  Największą jego zaletą jest prostota z jaką można tworzyć nowe kategorie tematyczne i nową treść. A unikalna treść jest obecnie najbardziej oczekiwanym przez Googla elementem  na stronie.   WordPress jest bardzo skalowalnym systemem, działają na nim ogromne serwisy informacyjne i dostępnych  jest cała masa funkcji  gotowych od ręki do instalacji.

Oto najważniejsze powody aby zacząć używać silnika Word Press w swoim sklepie, już dziś!

  1. WordPress jest  całkowicie darmowy i posiada otwarty kod
  2. WordPress to jedne z niewielu systemów które przechodzą pełną walidację W3C  co pomaga w znaczący sposób w optymalizacji strony dla Google.
  3. WordPress posiada największa ilość dodatków  co najważniejsze sprawdzonych w działaniu w tysiącach witryn.
  4. WordPress  posiada znakomity edytor wizualny dzięki któremu pracujesz tak jak w edytorze .
  5. W praktyce potrzebujemy 30 minut na przeszkolenie dowolnej osoby z obsługi WordPress ‘a aby mógł w 100% samodzielnie używać wszystkich funkcji.
  6. Word Press pozwala wdrożyć dowolną grafikę  a dodatkowo dostępnych są tysiące gotowych projektów w cenie ok 200-500 zł / szablon. Dzięki temu można uruchomić nowoczesny, profesjonalny blog tematyczny np. do własnego zaplecza w ciągu 30 minut pracy
  7. Instalacja WordPress ’a jest tak prosta jak instalacja każdego programu w systemie Windows, zajmuje  5 minut, jeżeli jednak chcesz pomocy to z przyjemnością ci pomożemy.
  8. WordPress jest bardzo lubiany przez Google ponieważ robot nie ma problemu z indeksacją treści. Wbudowana funkcja przyjaznych adres ów ułatwia optymalizację strony dla Google .
  9. WordPress rozumie ideologię  social media i w standardzie jest dostosowany  i w pełni zintegrowany z takimi serwisami jak Facebook, Twitter , LinkedIn , YouTube, Google i wiele innych, dzięki czemu łatwiej prowadzić działania marketingowe.
  10. WordPress znakomicie działa na wszystkich systemach operacyjnych i we wszystkich przeglądarkach, zarówno na laptopach, tabletach czy telefonach.
  11. WordPress posiada wbudowany system rejestracji użytkowników co pomaga  w dostarczaniu spersonalizowanych usług i treści dla odwiedzających.
  12. WordPress wymaga najniższej ilości środków i czasu aby go skonfigurować pod potrzeby konkretnego serwisu i jednocześnie na rynku znajduje się najwięcej ludzi mogących dostarczyć usługi związane z rozwojem serwisu (programiści / graficy)

Aby WordPress pracowała dla sklepu należy go odpowiednio skonfigurować w odpowiednie moduły i funkcje których oczekuje Google:

  1. Wykorzystaj darmowe narzędzia Google do zadanie słów kluczowych przed rozpoczęciem pracy, wybierzesz słowa których szukają twoi potencjalni klienci.
  2. Podłącz narzędzia dla webmasterów  od Google, prześlij mapę aby śledzić sposób indeksowania strony i szybciej podnieść swoją pozycję
  3. Utwórz i podłącz profil Google+ oraz wstaw swoje zdjęcie jako autora, podnosi to ilość przejść z wyszukiwarki do serwisu.
  4. Podłącz koniecznie Gogle Analytics  dzięki którym będziesz wiedział co się dzieje na stronie i będziesz mógł analizować swoje działania marketingowe w Internecie.
  5. Zainstaluj plug in  SEO Yoast który dzięki integracji z narzędziami dla webmasterów pozwoli ci tworzyć coraz skuteczniejsze wpisy w serwisie.
  6. Zainstaluj plug in Link Checker który monitoruje wszystkie linki, tak aby robot Googla nie trafiał na strony niedziałające.
  7. Zainstaluje plug in Super Cache  który poprawi szybkość otwierania stron co przekłada się na lepsze wyniki w wyszukiwarce.
  8. Tytuł strony powinien zawsze być oznaczony tagiem H1 a śródtytuły H2  H3 itd.
  9. Używaj krótkich tytułów zawierających słowa kluczowe.
  10. Używaj słów kluczowych w tytułach dodawanych do zdjęć i tagów ALT.
  11. Dodawaj do każdego wpisu taki zwierające najważniejsze słowa kluczowe.
  12. Wstawiaj słowa kluczowe w przyjaznych linkach do poszczególnych stron.
  13. Dostarczaj swoim użytkownikom wysokiej jakości treść za każdym razem, to jest najskuteczniejszy przepis na wysokie pozycje w Google. Unikalna treść sprowadza do serwisu nowych użytkowników którzy z czasem zamieniają się w Twoich klientów. Na unikalnej treści opiera się każda skuteczna i długoterminowa strategia pozycjonowania strony.

Aby przekonać cię do instalacji WordPress ‘a w Twoim sklepie poniżej znajdziesz przykłady największych marek, które wykorzystują ten silnik na swoich stronach.  Osobiście uważam że najlepszym przykładem na skuteczność WordPress’a jest serwis Techcrunch.com, jedne z największych magazynów  który zarabia miliony dolarów rocznie używając tego samego silnika co Ty. Należą do nich BBC America, Sony, Ebay, Forbes, IBM a także wiele gwiazd Usain Bolt, The Rolling. Snoop Dog, Katy Perry, Jay-Z…

 

Jeżeli potrzebujesz wsparcia w zakresie instalacji i konfiguracji a także szkolenia WordPress po prostu do nas napisz. Jeżeli znasz kogoś, kto myśli o uruchomieniu strony www lub podłączeniu bloga do sklepu  najzwyczajniej wyślij tej osobie adres tego artykułu, zrobisz jej przysługę.