Dopasowanie słów kluczowych Google Ads

Dopasowanie słów kluczowych Google Ads

Dopasowanie słów kluczowych Google Ads. Słowa kluczowe to słowa lub wyrażenia używane do dopasowywania reklam do haseł wyszukiwanych przez użytkowników. Typy dopasowania słowa kluczowego określają, jak ściśle słowo kluczowe musi pasować do zapytania użytkownika, aby reklama mogła zostać wzięta pod uwagę w aukcji. Możesz na przykład użyć dopasowania przybliżonego, aby wyświetlać reklamę w szerszym zakresie wyszukiwań użytkowników, lub użyć dopasowania ścisłego, aby udoskonalić konkretne wyszukiwania użytkowników.



Szersze typy dopasowań przechwytują wszystkie zapytania o węższych typach dopasowań i nie tylko. Oznacza to, że słowo kluczowe w dopasowaniu do wyrażenia będzie pasować do wszystkich wyszukiwań jako to samo słowo kluczowe w dopasowaniu ścisłym. Podobnie słowo kluczowe w dopasowaniu przybliżonym będzie pasować do wszystkich wyszukiwań równoważnych słów kluczowych w dopasowaniu ścisłym i do wyrażenia, a także dodatkowych powiązanych wyszukiwań. Dzięki temu uzyskujesz te same korzyści z wielu typów dopasowania w jednym przybliżonym typie dopasowania bez konieczności powtarzania słów kluczowych. Oto typy dopasowania słów kluczowych Google Ads

Dopasowanie przybliżone (dopasowanie kompleksowe)

reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania powiązanych z Twoim słowem kluczowym, takich jak „ceny wertykulacji trawnika”. Notacja do wpisania słów kluczowych – usługi koszenia trawników (bez nawiasów i cudzysłowów).

Dopasowanie do wyrażenia (średnie dopasowanie)

reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania zawierających znaczenie słowa kluczowego, np. „usługi koszenia trawników w pobliżu”, „wynajęcie firmy do koszenia trawników” lub „usługi kształtowania krajobrazu w zakresie koszenia trawy”. Notacja do wprowadzania słów kluczowych – „usługi koszenia trawników” (słowo kluczowe w cudzysłowie).

Dopasowanie ścisłe (dopasowanie ścisłe)

reklamy mogą być wyświetlane w wynikach wyszukiwania, które mają takie samo znaczenie jak słowo kluczowe, np. „usługa koszenia trawnika” lub „usługa koszenia trawy”. Notacja do wprowadzania słów kluczowych – [usługi koszenia trawników] (słowo kluczowe w nawiasach kwadratowych).