bigcommerce

Platforma BigCommerce

Firma BigCommerce to platforma e-commerce, która oferuje narzędzia i rozwiązania dla firm, które chcą sprzedawać swoje produkty online. BigCommerce zajmuje się zapewnieniem infrastruktury technicznej dla sklepów internetowych, w tym hostingiem, wsparciem technicznym, narzędziami do budowania i projektowania sklepów oraz integracjami z innymi narzędziami i platformami.

Firma oferuje swoje usługi na abonament, co oznacza, że klienci mogą korzystać z różnych funkcjonalności w zależności od wybranej przez siebie opcji abonamentowej. BigCommerce zapewnia także wsparcie dla wielu kanałów sprzedaży, w tym dla sprzedaży w ramach sieci społecznościowych i rynków online.

Oprócz tego BigCommerce oferuje narzędzia marketingowe i analityczne, które pozwalają klientom na zwiększenie sprzedaży w swoich sklepach internetowych oraz na śledzenie i analizowanie wyników sprzedaży.

Do czego najlepiej nadaje się BigCommerce?

BigCommerce to najlepszy wybór dla dużych i szybko rozwijających się firm. Ma imponującą gamę wbudowanych narzędzi i funkcji wspierających rozwój Twojego sklepu internetowego. Potężne narzędzia do raportowania ułatwiają śledzenie sukcesów i ulepszeń Twojego sklepu.

Czy Shopify jest lepszy od BigCommerce?

Obie platformy mają podobne ceny abonamentów, jednak BigCommerce oferuje więcej wbudowanych funkcji, podczas gdy Shopify oferuje ponad 8000 płatnych i bezpłatnych aplikacji innych firm w swoim sklepie z aplikacjami. Ponieważ BigCommerce jest bogatszy w funkcje, funkcje te są skalowalne, co wymaga bardziej stromej krzywej uczenia się.

Shopify pobiera dodatkowe opłaty transakcyjne do 2% za sprzedaż dla sprzedawców, którzy nie korzystają z własnego dostawcy płatności. BigCommerce zapewnia więcej natywnych funkcji potrzebnych do budowania funkcjonalności sklepu i obsługi klienta na swój sposób — bez karania Cię dodatkowymi opłatami.

Silne SEO to kluczowy sposób na poprawę rankingu witryny i pomoc klientom w odnalezieniu Cię. Shopify nie ma w pełni konfigurowalnych, zoptymalizowanych adresów URL, dostępu do edycji robot.txt i CDN. BigCommerce ma wyraźną przewagę wydajności, oferując wszystkie te funkcje od razu po wyjęciu z pudełka, a także mikrodane, przekierowania 301 i przepisywanie adresów URL oraz CDN (sieć dostarczania treści).

Shopify i BigCommerce mogą wydawać się podobne ale w rzeczywistości mają dwa bardzo różne modele biznesowe. Shopify mocno koncentruje się na prowadzeniu swoich zastrzeżonych usług, a tym samym działa jako bramka płatności, dostawca usług wysyłkowych i realizacji oraz usługa marketingu e-mailowego, a jednocześnie pozostaje platformą e-commerce.

Natomiast BigCommerce oferuje tylko jeden podstawowy produkt: platformę e-commerce. W rezultacie BigCommerce koncentruje wszystkie swoje zasoby na budowaniu najlepszego w branży wielokanałowego rozwiązania opartego na chmurze. Dzięki Open SaaS BigCommerce łączy to, co najlepsze w platformie SaaS z otwartością opartą na interfejsach API, aby zapewnić sprzedawcom większą elastyczność w dostosowaniu i integracji — jednocześnie zajmując się konserwacją i aktualizacjami witryny, dzięki czemu możesz skupić się na rozwoju swojej firmy.