Oprogramowanie sklepu internetowego SHOPER – opinie o sklepie

Shoper jest to oprogramowanie typu SaaS (Software as a Service) dla sklepów internetowych, oferujące sprzedającym z branży e-commerce kompleksowe zarządzanie sprzedażą od przyjęcia zamówienia, poprzez jego wysyłkę, aż do rozliczenia księgowo – magazynowego.

Opinie użytkowników o SHOPER

Zdecydowanie nie polecam do współpracy firmy Shoper. To jedno z moich najgorszych doświadczeń w karierze. Umowa nie ma nic wspólnego z wykonywaniem zadań w niej zawartych. Pracownicy przez 5 miesięcy nie ruszyli z aktywną sprzedażą pomimo moich ponagleń i zaangażowania. Jeśli ktoś ma podobne problemy lub zastanawia się nas wyborem proszę śmiało się ze mną kontaktować.

Jestem klientem Shoper od ponad 10 lat i na podstawowym poziomie współpraca jakoś się układała problemy zaczęły się gdy wykupiłem usługę POZYCJONOWANIA której szczerzenie nie polecam. Jest to strata czasu, nerwów i pieniędzy. Fatalny kontakt przez ich problemy techniczne, fatalna obsługa i brak jakichkolwiek wyników ich pracy. Przez 9 miesięcy kanał sprzedaży za który byli odpowiedzialni jako jedyny nie odnotował poprawy sprzedaży. Umowa z Shoper.S.A na pozycjonowanie to największy błąd jaki można popełnić.

Przyjemna platforma, łatwa do opanowania nawet dla laików. Intuicyjnie się na niej pracuje. Wsparcie sklepu pomocne chociaż miewają małe opóźnienia 🙂 Ogólnie polecam – nawet tym którzy dopiero zaczynają przygodę z e-commerce.

Posiadam dwa sklepy na platformie shoper, mam wykupiony również abonament premium. Pomimo deklaracji zakresu wsparcia „premium”, w rzeczywistości jest to kpina z klienta. Czekam ponad tydzień nie tylko na wykonanie deklarowanej usługi, a choćby na zwykłą odpowiedź na wiadomość email. Gdybym miał wybierać platformę jeszcze raz, na pewno wybrałbym platformę konkurencji. Obojętnie jakiej. Na shoperze jestem od 2017 roku. Odradzam Państwu. Pozdrawiam

Zalety sklepu SHOPER

  • Niska cena abonamentu (w porównaniu z konkurencją).
  • Możliwość skorzystania z darmowego, 14 dniowego okresu próbnego.
  • Krótki czas wdrażania oprogramowania.
  • Możliwość wyboru szablonu graficznego z bazy lub zamówienia indywidualnego projektu.
  • Możliwość prostej migracji z innych najpopularniejszych platform.

Wady sklepu SHOPER

  • Model SaaS (brak dostępu do kodu źródłowego wiąże się z dużymi ograniczeniami)
  • Integracja z Allegro i Sklepem Facebook dostępna jest tylko w droższych pakietach.
  • Podwyższona wydajność i stabilność sklepu dostępna jest tylko w pakiecie Premium.
  • Ograniczone możliwości związane z SEO w porównaniu do konkurencji.

Czy warto skorzystać z platformy SHOPER

Jeśli wierzyć zapewnieniom właściciela platformy Shoper, została ona oparta o bardzo nowoczesny silnik, który został precyzyjnie dostosowany do specyfiki polskiej branży e-commerce. Dzięki temu jest zarówno wydajna i odpowiednio zabezpieczona, ale także prosta w obsłudze i gwarantująca firmom ogromne możliwości rozwoju.

Narzędzie to z pewnością wyróżnia się na rynku swoją multifunkcyjnością. Mamy tutaj m.in.:

  • możliwość integracji z wieloma platformami handlowymi, programami do księgowości, narzędziami kurierów czy systemami magazynowymi,
  • kreator do szybkiego przygotowania szaty graficznej sklepu internetowego,
  • model SaaS, który sprawia, że nawet bardzo rozbudowaną platformę e-commerce można uruchomić w stosunkowo krótkim czasie,
  • dostęp do front endu umożliwiający indywidualne projektowanie wyglądu sklepu.

Jaki sklep zamiast SHOPER

Jeśli rozważasz alternatywę dla Shoper przy zakładaniu sklepu e-commerce w Polsce, istnieje kilka innych platform, którym warto się przyjrzeć. Do głównych konkurentów Shoper należą: Sky-ShopRedCartShopifyWooCommercePrestaShopMagento

Cennik SHOPER

Ceny abonamentu dla sklepów internetowych w Polsce zależą od wybranego dostawcy oraz zakresu usług. Należy pamiętać, że ceny mogą ulec zmianie i zawsze warto sprawdzić koszt oprogramowania sklepu za 12 miesięcy w kolejnym roku. Twórcy oprogramowania prześcigają się w podawaniu coraz niższych cen za pierwszy miesiąc ale prowadzi to do zamurowania klienta. Dlatego zawsze warto sprawdzić aktualne cenniki na stronach poszczególnych dostawców. W kontekście zamurowania klienta, czyli potencjalnego ograniczania swobody decydowania, ważne jest zrozumienie dostępu do danych oraz możliwości migracji lub eksportu danych, aby uniknąć sytuacji, w której klient zostaje związany z usługą bez możliwości łatwej zmiany dostawcy. Kiedy zainwestujesz w marketing sklepu i okaże, się że jesteś zmuszony zmienić oprogramowanie, najpewniej okaże się, że to ty poniesiesz starty związane z migracją.

Najniższa cena w promocji: od 25 zł / miesiąc

Grafika do sklepu SHOPER

Standardowe szablony graficzne idealnych do każdej branży. Grafika indywidualna od 3999 zł to opcja dla firm, które szukają rozwiązania szytego na miarę. Praca nad projektem rozpoczyna się od poznania potrzeb firmy, analizy konkurencji oraz doradztwie w zakresie projektowania zorientowanego na użytkownika. Po tym etapie następuje moment prac graficznych. Projektowane są wszystkie najważniejsze makiety (np. strona główna, karta produktu, karta kategorii). Po akceptacji projektów, szablon trafia do programistów, którzy przekształcają statyczny obraz w interaktywny projekt sklepu internetowego. Ostatnim etapem są testy oraz wdrożenie nowego, indywidualnego projektu sklepu Shoper.

Konfiguracja sklepu SHOPER

Skonfiguruj swój sklep z pomocą eksperta! Chcesz maksymalnie szybko uruchomić sklep internetowy Shoper? Usługa przeznaczona jest dla nowych użytkowników platformy. Celem konfiguracji jest ustawienie funkcji Shoper w twoim panelu administracyjnym. Twój e-commerce manager krok po kroku wykona ustawienia Twojego sklepu.

Pozycjonowanie sklepu SHOPER

Osiągnięcie upragnionych rezultatów i zwiększenie widoczności sklepu na platformie Shoper wymaga dużego zaangażowania, poświęcenia czasu i szerokiej znajomości technik pozycjonerskich. Standardy Google, które należy spełniać, aby znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, nieustannie się zmieniają. Dlatego SEO jest dziedziną, w której należy bez przerwy weryfikować swoją wiedzę.

Dla kogo jest SHOPER

Jak możemy dowiedzieć się z oficjalnej strony producenta, platforma dedykowana jest wszystkim, którzy chcą mieć własny sklep internetowy w tym małym, i średnim firmom, posiadającym w swojej ofercie nawet do 50 tysięcy produktów. Oprogramowanie Shoper jest łatwe i intuicyjne w obsłudze, oferuje swoim klientom wbudowane integracje, szeroką gamą modułów i szablonów (zaprojektowanych w technologii RWD dających możliwość prawidłowego wyświetlania na każdym urządzeniu).

Kontakt SHOPER

biuro@shoper.pl

Shoper S.A.
ul. Pawia 9
31-154 Kraków
NIP: 9452156998
REGON: 121495203

Podobne wpisy