jak uruchomić sklep internetowy

#26 KONFIGURACJA GOOGLE ADS

Jeśli dalej chcesz samodzielnie uruchomić reklamy w systemie Google ADS, działajmy.  Teraz możemy przejść do założenia konta w usłudze Google Ads – logujemy się tymi samymi danymi co do Google Analytics. System reklamowy Google Ads działa w dwóch trybach, jednym uproszczonym w którym większość operacje wykonuje za nas Google  oraz w trybie Expert  w którym mamy szansę dokonać ustawień kampanii własnoręcznie. Wybieramy tryb eksperta i klikamy mało widoczny link “Utwórz konto bez kampanii”. 

I nasze konto jest gotowe. W dalszym kroku uruchomimy kampanię reklamową produktów ale aby to zrobić musimy do Google przesłać informacje o naszych produktach w sklepie.  Google rozpoznaje intencję zakupową klienta i dla pewnych zapytań od razu może wyświetlać rekomendowane produkty.    Google Ads w odpowiedzi na zapytanie klienta w ułamkach sekundy wyświetla dopisane do danego słowa reklamy w postaci produktów do kupienia lub reklamy tekstowe .  Naszym celem oczywiście jest tak zbudować sklep aby pojawiać się w wynikać na miejscu ramki 3, za które się nie płaci. Niemniej są słowa kluczowe na które jest tak duża konkurencja, że nawet jak mamy pierwszą pozycję w wynikach organicznych to i tak klika nas zaledwie mała ilość osób, poniżej 10%. Dlatego aby dziś szybko i skutecznie pozyskać ruch trzeba “odpalić działkę Googlowi”.   

W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.

Napisz maila

office@ecommerce-manager.pl

Zadzwoń po poradę

+(48) 505 430 767