#25 SYSTEM REKLAMOWY GOOGLE ADS
Kampanie Google Ads to najszybszy sposób na testowanie sklepu i pomysłu biznesowego. Niewielkim nakładem możesz pozyskać natychmiast wartościowy ruch w sklepie i zweryfikować swój pomysł biznesowy. Aby zacząć zaloguj się na konto Google Ads tymi samymi danymi do logowania, które używasz do Google Analytics. Dzięki temu łatwo uda się połączyć konta tak aby dane swobodnie przepływały między obiema aplikacjami. System reklamowy Google Ads jest tak rozbudowany, że aby w nim skutecznie działać potrzeba praktyki. Jeśli chcesz w najszybszy sposób stać się mistrzem Google Ads skorzystaj z rekomendowanych szkoleń w tym temacie, to najlepsze szkolenia Google Ads na rynku.
Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords) – 149 zł

link: https://strefakursow.pl/kursy/biznes_i_marketing/podstawy_reklamy_w_google_ads_adwords.html Czego się nauczysz:
- zakładania i konfiguracji konta reklamowego Google Ads
- targetowania użytkowników po ich zainteresowaniach
- wykorzystywania trafnych i konwersyjnych słów kluczowych
- mierzenia wyników kampanii i optymalizacji kosztów
- tworzenia skutecznych reklam
- prowadzenia marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej
- analizowania działań konkurencji
- doboru narzędzi reklamowych i typów kampanii dla swojego biznesu
Jeżeli jeszcze nie korzystasz z Google Ads, to możesz być pewny, że nie zarabiasz tyle ile byś mógł! Google Ads, znany jeszcze jakiś czas temu jako Google AdWords, to jedno z najlepszych narzędzi do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży. I nie ma tutaj znaczenia czy prowadzisz firmę wyłącznie internetową, czy lokalny biznes, który może nawet nie mieć swojej strony. Google Ads udostępnia skuteczne narzędzia reklamowe dla każdego przedsiębiorcy niezależnie od branży i wielkości jego biznesu. Jest to też absolutny must-have każdego marketera pracującego jako freelancer czy też poprzez agencję. Jako specjalista od e-marketingu i SEO z ponad 10 stażem wiem to doskonale.
Program szkolenia Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords)
- Zalety systemu Google Ads
- Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa
- Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa – przykłady
- Potrzebne pojęcia
- Słowo kluczowe vs. wyszukiwane hasło
- Wstęp do wyniku jakości i rankingu reklamy
- Cel reklamy i pojęcie konwersji
- Zakładanie konta w Google Ads
- Ustawienia kampanii
- Kierowanie kampanii: lokalizacja i język
- Budżet i stawki kampanii
- Harmonogram reklam i rotacja reklam
- Słowa kluczowe w grupie reklam
- Pierwsza reklama
- Ustawienia płatności
- Poznajemy interfejs
- Struktura konta: kampanie, grupy reklam
- Ustawienia interfejsu: kolumny, filtry, segmenty
- Konfiguracja ustawień kampanii
- Jak dobrać idealne słowa kluczowe
- Dobre praktyki budowania list słów kluczowych
- Typy dopasowań słów kluczowych
- Ustawianie dopasowań i wykluczające słowa kluczowe
- Raport wyszukiwanych haseł
- Planer słów kluczowych
- Narzędzia dodatkowe
- Ulepszanie tekstów reklamowych
- Tworzenie nowej reklamy do testów
- Analiza konkurencji
- Reklamy z dostosowanym tekstem
- Rozszerzenia reklam
- Mierzenie konwersji
- Analiza wyniku jakości
- Analiza wyników reklam
- Budowanie lepszych grup reklam
- Uruchomienie pierwszej kampanii
- Kierowanie kampanii – zainteresowania
- Kierowanie kampanii – miejsca
- Tworzenie reklam
Kurs Google Ads – optymalizacja kampanii w praktyce (149 zł)

Dowiedz się jak efektywniej wydawać budżet i wycisnąć więcej z Twoich kampanii. Poznaj zaawansowane narzędzia Google Ads i docieraj precyzyjniej do klientów. link do szkolenia: https://strefakursow.pl/kursy/biznes_i_marketing/kurs_google_ads_-_optymalizacja_kampanii_w_praktyce.html Czego się nauczysz:
- optymalizacji kampanii i efektywnego wykorzystania budżetu
- zwiększania sprzedaży dzięki dobrze ustawionemu remarektingowi
- zdobywania klientów za pomocą kampanii wideo w YouTube
- wykorzystania dynamicznych kampanii w wyszukiwarce
- przyspieszania pracy dzięki regułom i skryptom
- szybszej pracy z kampaniami w Edytorze AdWords
- optymalizacji swoich działań: słowa kluczowe, reklamy
- poprawy kampanii dzięki dodatkowym narzędziom i integracji danych z Google Analytics
Prowadzisz już kampanie w Google Ads, ale nie jesteś do końca zadowolony z wyników? Masz ograniczony budżet i chciałbyś wydawać go efektywniej? Szukasz narzędzi, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż? W tym szkoleniu znajdziesz całą masę praktycznych przykładów, sprawdzonych technik i wskazówek, które pozwolą Ci wycisnąć znacznie więcej z Google Ads. Cała wiedza, którą znajdziesz w kursie, bazuje na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia agencji marketingowej i pracy z klientami z różnych branż. Dzięki temu doskonale wiem, co działa w konkretnych sytuacjach, a z czego lepiej zrezygnować, by nie marnować budżetu. Cały kurs prowadzę na realnym koncie Google Ads, więc całą zdobytą wiedzę łatwo zastosujesz w swoich kampaniach.
Program nauczania szkolenie Kurs Google Ads – optymalizacja kampanii w praktyce
- Struktura konta – optymalizacja dopasowań
- Struktura konta – strategia SKAG
- Kiedy warto korzystać z kilku kont reklamowych?
- Optymalizacja wyniku jakości
- Utracone wyświetlenia w wyszukiwarce
- Analiza konkurencji – udział w wyświetleniach
- Segmentacja danych i ich analiza
- Czytanie raportów i wyciąganie wniosków
- Zasoby wspólne – zaawansowane ustawienia
- DSA – dynamiczne kampanie w wyszukiwarce
- Kampanie Shopping Ads i wprowadzenie do Google Merchant Center
- Dobre praktyki i optymalizacja
- Pierwsza kampania na YouTube
- Tworzenie grupy reklam i wybór ustawień
- Formaty reklamowe
- Remarketing – sprawdzone praktyki
- RLSA – remarketing w wyszukiwarce
- Budowanie listy odbiorców
- Edytor Google Ads
- Reguły – optymalizowania powtarzalnych zadań
- Skrypty – automatyczne wprowadzenie zmian
- Integracja konta reklamowego z Google Analytics
- Google Market Finder, Rich Media Gallery i inne przydatne narzędzia
- GSP – reklamy w Gmail
W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.