#25 SYSTEM REKLAMOWY GOOGLE ADS

Kampanie Google Ads to najszybszy sposób na testowanie sklepu i pomysłu biznesowego.  Niewielkim nakładem możesz pozyskać natychmiast wartościowy ruch w sklepie i zweryfikować swój pomysł biznesowy.  Aby zacząć zaloguj się na konto Google Ads tymi samymi danymi do logowania, które używasz do Google Analytics. Dzięki temu łatwo uda się połączyć konta tak aby dane swobodnie przepływały między obiema aplikacjami.  System reklamowy Google Ads jest tak rozbudowany, że aby w nim skutecznie działać potrzeba praktyki. Jeśli chcesz w najszybszy sposób stać się mistrzem Google Ads skorzystaj z rekomendowanych szkoleń w tym temacie, to najlepsze szkolenia Google Ads na rynku.

Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords) – 149 zł

optymalizacja Google ADS
optymalizacja Google ADS

link: https://strefakursow.pl/kursy/biznes_i_marketing/podstawy_reklamy_w_google_ads_adwords.html Czego się nauczysz:

  • zakładania i konfiguracji konta reklamowego Google Ads
  • targetowania użytkowników po ich zainteresowaniach
  • wykorzystywania trafnych i konwersyjnych słów kluczowych
  • mierzenia wyników kampanii i optymalizacji kosztów
  • tworzenia skutecznych reklam
  • prowadzenia marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej
  • analizowania działań konkurencji
  • doboru narzędzi reklamowych i typów kampanii dla swojego biznesu

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z Google Ads, to możesz być pewny, że nie zarabiasz tyle ile byś mógł! Google Ads, znany jeszcze jakiś czas temu jako Google AdWords, to jedno z najlepszych narzędzi do zdobywania nowych klientów i zwiększania sprzedaży. I nie ma tutaj znaczenia czy prowadzisz firmę wyłącznie internetową, czy lokalny biznes, który może nawet nie mieć swojej strony. Google Ads udostępnia skuteczne narzędzia reklamowe dla każdego przedsiębiorcy niezależnie od branży i wielkości jego biznesu. Jest to też absolutny must-have każdego marketera pracującego jako freelancer czy też poprzez agencję. Jako specjalista od e-marketingu i SEO z ponad 10 stażem wiem to doskonale.

Program szkolenia Podstawy reklamy w Google Ads (AdWords)

  1. Zalety systemu Google Ads
  2. Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa
  3. Sieć wyszukiwania i sieć reklamowa – przykłady
  4. Potrzebne pojęcia
  5. Słowo kluczowe vs. wyszukiwane hasło
  6. Wstęp do wyniku jakości i rankingu reklamy
  7. Cel reklamy i pojęcie konwersji
  8. Zakładanie konta w Google Ads
  9. Ustawienia kampanii
  10. Kierowanie kampanii: lokalizacja i język
  11. Budżet i stawki kampanii
  12. Harmonogram reklam i rotacja reklam
  13. Słowa kluczowe w grupie reklam
  14. Pierwsza reklama
  15. Ustawienia płatności
  16. Poznajemy interfejs
  17. Struktura konta: kampanie, grupy reklam
  18. Ustawienia interfejsu: kolumny, filtry, segmenty
  19. Konfiguracja ustawień kampanii
  20. Jak dobrać idealne słowa kluczowe
  21. Dobre praktyki budowania list słów kluczowych
  22. Typy dopasowań słów kluczowych
  23. Ustawianie dopasowań i wykluczające słowa kluczowe
  24. Raport wyszukiwanych haseł
  25. Planer słów kluczowych
  26. Narzędzia dodatkowe
  27. Ulepszanie tekstów reklamowych
  28. Tworzenie nowej reklamy do testów
  29. Analiza konkurencji
  30. Reklamy z dostosowanym tekstem
  31. Rozszerzenia reklam
  32. Mierzenie konwersji
  33. Analiza wyniku jakości
  34. Analiza wyników reklam
  35. Budowanie lepszych grup reklam
  36. Uruchomienie pierwszej kampanii
  37. Kierowanie kampanii – zainteresowania
  38. Kierowanie kampanii – miejsca
  39. Tworzenie reklam

Kurs Google Ads – optymalizacja kampanii w praktyce (149 zł)

optymalizacja Google ADS
optymalizacja Google ADS

Dowiedz się jak efektywniej wydawać budżet i wycisnąć więcej z Twoich kampanii. Poznaj zaawansowane narzędzia Google Ads i docieraj precyzyjniej do klientów. link do szkolenia: https://strefakursow.pl/kursy/biznes_i_marketing/kurs_google_ads_-_optymalizacja_kampanii_w_praktyce.html Czego się nauczysz:

  • optymalizacji kampanii i efektywnego wykorzystania budżetu
  • zwiększania sprzedaży dzięki dobrze ustawionemu remarektingowi
  • zdobywania klientów za pomocą kampanii wideo w YouTube
  • wykorzystania dynamicznych kampanii w wyszukiwarce
  • przyspieszania pracy dzięki regułom i skryptom
  • szybszej pracy z kampaniami w Edytorze AdWords
  • optymalizacji swoich działań: słowa kluczowe, reklamy
  • poprawy kampanii dzięki dodatkowym narzędziom i integracji danych z Google Analytics

Prowadzisz już kampanie w Google Ads, ale nie jesteś do końca zadowolony z wyników? Masz ograniczony budżet i chciałbyś wydawać go efektywniej? Szukasz narzędzi, które pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż? W tym szkoleniu znajdziesz całą masę praktycznych przykładów, sprawdzonych technik i wskazówek, które pozwolą Ci wycisnąć znacznie więcej z Google Ads. Cała wiedza, którą znajdziesz w kursie, bazuje na doświadczeniu zdobytym podczas prowadzenia agencji marketingowej i pracy z klientami z różnych branż. Dzięki temu doskonale wiem, co działa w konkretnych sytuacjach, a z czego lepiej zrezygnować, by nie marnować budżetu. Cały kurs prowadzę na realnym koncie Google Ads, więc całą zdobytą wiedzę łatwo zastosujesz w swoich kampaniach.

Program nauczania szkolenie Kurs Google Ads – optymalizacja kampanii w praktyce

  1. Struktura konta – optymalizacja dopasowań
  2. Struktura konta – strategia SKAG
  3. Kiedy warto korzystać z kilku kont reklamowych?
  4. Optymalizacja wyniku jakości
  5. Utracone wyświetlenia w wyszukiwarce
  6. Analiza konkurencji – udział w wyświetleniach
  7. Segmentacja danych i ich analiza
  8. Czytanie raportów i wyciąganie wniosków
  9. Zasoby wspólne – zaawansowane ustawienia
  10. DSA – dynamiczne kampanie w wyszukiwarce
  11. Kampanie Shopping Ads i wprowadzenie do Google Merchant Center
  12. Dobre praktyki i optymalizacja
  13. Pierwsza kampania na YouTube
  14. Tworzenie grupy reklam i wybór ustawień
  15. Formaty reklamowe
  16. Remarketing – sprawdzone praktyki
  17. RLSA – remarketing w wyszukiwarce
  18. Budowanie listy odbiorców
  19. Edytor Google Ads
  20. Reguły – optymalizowania powtarzalnych zadań
  21. Skrypty – automatyczne wprowadzenie zmian
  22. Integracja konta reklamowego z Google Analytics
  23. Google Market Finder, Rich Media Gallery i inne przydatne narzędzia
  24. GSP – reklamy w Gmail

W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.