#74 AUTOMATYZACJA ZADAŃ

Jeśli masz wrażenie, że zamiast rozwijać swój biznes, spędzasz dzień na wykonywaniu powtarzalnych czynności, to koniecznie poznaj automatyczne akcje w sklepie! Automatyzację zapewnia mój kochany Baselinker.

Automatyzacja procesów to kluczowe założenie systemu, który bez Twojego udziału wyśle klientom wiadomości, zmieni statusy zamówień, wystawi paragony i faktury, nada paczki i wydrukuje do nich etykiety! To tylko ułamek możliwości. Jak to działa? System automatycznie wykona konkretną akcję, jeśli nastąpi wskazane przez Ciebie zdarzenie i zostanie spełniony określony warunek – zobacz przykłady. Wiele akcji może być wykonanych jednocześnie. Wykorzystaj zaoszczędzony czas na rozwój firmy!

Asystent Pakowania BaseLinker

Wyróżnij się wśród konkurencji błyskawiczną wysyłką i brakiem pomyłek. Pomoże Ci w tym Asystent Pakowania – nowoczesne narzędzie przyspieszające pracę osób zbierających produkty i pakujących zamówienie. Jego działanie zakłada w dużej mierze wykorzystanie skanera kodów kreskowych, dzięki czemu pracownik mniej zadań musi wykonać ręcznie. Asystent Pakowania kontroluje proces przygotowania zamówienia i informuje, jeśli zdarzy się błąd. Na koniec zrobi zdjęcie przygotowanej przesyłki, byś mógł pozytywnie zaskoczyć klienta jeszcze przed dotarciem paczki. Asystent Pakowania i automatyczne akcje przeniosą Twój Dział Wysyłki na wyższy poziom i zmniejszą kilkukrotnie czas przygotowywania każdej paczki!

Automatyczne zmiany statusów

Aby lepiej zarządzać listą zamówień, możesz stworzyć własne statusy, typu ‘opłacone’, ‘wysłane’, ‘zwrot’ i wiele innych. BaseLinker pozwala utworzyć dziesiątki statusów, a nawet łączyć je w grupy. Nie musisz ręcznie przenosić zamówień między nimi – ustaw zdarzenia i warunki, w których ma nastąpić zmiana zakładki, a automatyczne akcje same ją wykonają.

Szybka i masowa wysyłka e-maili i SMS-ów do klientów

Ręczne pisanie wiadomości o etapach zamówienia to już przeszłość. Stwórz szablony informacji dla klientów i wysyłaj je masowo z poziomu listy zamówień. Możesz zautomatyzować proces i ustawić, w jakich sytuacjach system ma je wysłać za Ciebie.

Masowe nadawanie paczek

Wiele integracji kurierskich w jednym systemie to pierwszy krok do optymalizacji procesu wysyłki w Twojej firmie. Prawdziwe przyspieszenie odczujesz po ustawieniu automatycznych akcji – system bez Twojego udziału nada setki paczek u wybranego przewoźnika i wydrukuje etykiety nadawcze z protokołem przekazania.

Drukowanie prosto na drukarkę

Zamiast pobierać dokumenty na komputer, możesz wysłać je do druku jednym kliknięciem bezpośrednio z panelu BaseLinkera. System łączy się z drukarką w tle, byś mógł wydrukować dokumenty nawet przebywając poza biurem. Czy można szybciej? Tak, można. Ustaw automatyczną akcję, by wydruki tworzyły się same, np. podczas pracy z Asystentem Pakowania. Po oznaczeniu zamówienia jako ‘spakowane’, system automatycznie wydrukuje etykietę nadawczą i fakturę.

Automatyczne faktury i paragony zależnie od kraju klienta

Prowadzisz sprzedaż w wielu krajach? Wystawiaj faktury i paragony różniące się serią numeracji, stawką VAT i językiem. System wygeneruje je automatycznie zgodnie z ustawieniami dla danej serii numeracji i sam prześle je do klientów. VAT może być ustalany, np. odpowiednio do magazynu wysyłkowego w FBA (Fulfillment By Amazon).

Zdarzenia własne – prościej być nie może!

Wywołaj określoną akcję w najszybszy dla siebie sposób. Wystaw paragon skrótem klawiszowym. Nadaj paczkę stworzonym przez siebie dodatkowym przyciskiem. Wyślij e-mail do klienta, skanując kod kreskowy! Poznaj magię zdarzeń własnych.

Śledzenie paczki przez kupującego

Nie musisz zajmować się wysyłaniem powiadomień o nadaniu paczki. System może wysłać automatyczny SMS lub e-mail do klienta z informacją o nadchodzącej przesyłce, poda jej numer i link do śledzenia. Klient może sprawdzić status przesyłki także na stronie swojego zamówienia, która jest stale aktualizowana przez system.

Śledzenie paczki przez sprzedawcę

BaseLinker automatycznie sprawdza status przesyłek u kuriera i zapisuje tę informację w panelu, byś mógł monitorować postęp wysyłki bez konieczności wychodzenia w link śledzenia lub na stronę przewoźnika. Co ważne, system może zareagować automatycznie, np. w momencie uszkodzenia lub zgubienia paczki.

W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.

Napisz maila

office@ecommerce-manager.pl

Zadzwoń po poradę

+(48) 505 430 767

Podobne wpisy