Mity związane z pozycjonowaniem
Mity związane z pozycjonowaniem takie jak to ż enie możesz samodzielnie wypozycjonować własnego sklepu, nie jest to trudne ale jest to czasochłonne. Wykonując pracę samodzielnie zyskujesz pełną kontrolę nad tym co robisz a dodatkowo oszczędzasz gigantyczne pieniądze które można przeznaczyć w innych obszarach. Nie wierz w to co mówią i oferują firmy pozycjonujące ponieważ one zarabiają głównie na nieświadomych klientach, bardzo mnie osobiście drażni bo wiem że to jest łapanie „dojnej krowy”.
Mity związane z pozycjonowaniem – FAKTY
Zapamiętaj poniższe fakty a przy rozmowie o pozycjonowaniu zawsze pytaj: jak i dlaczego?
- Pozycjonowanie może wykonać każdy kto rozumie zasadę działania wyszukiwarek
- Google oficjalnie podaje na swoich stronach jak robić strony i wystarczy się do tego stosować
- Określenie white hat seo (zgodne z Google) i black hat seo – zostało wymyślone przez firmy pozycjonujące po to aby wzbudzić w lęk w klientach, lęk lepiej sprzedaje
- Nigdy nie będziesz wiedział do końca co robi firma pozycjonująca a to oznacza ryzyko, że wyniki zostaną zablokowane a kontakt z firmą pozycjonującą się urwie
- Żadna firma pozycjonująca nie może dać gwarancji na 100%, że nie zostanie zablokowana ponieważ idąc w ilość pozycjonowanych domen musi używać automatycznych narzędzi czego nie lubi Google, firmy dzielą się na takie które już były blokowane i na takie które zostaną zablokowane
- Firmie pozycjonującej zależy na zarobku dlatego często doradza banalne do uzyskania na pierwszej stronie wyników słowa, sprawdź ile sprzedają słowa za które teraz płacisz
- Wykonując swoje własne zaplecze możesz je wykorzystać do promowania innych serwisów lub udziału w programach partnerskich lub budowaniu list mailingowych dzięki czemu generujesz dodatkowy przychód
- Hasła kluczowe, które sprzedają czyli te z wysoką konwersją składają się z 2-3-4 słów, nie są to te hasła bardzo ogólne i bardzo drogie wg firm pozycjonujących
- Nikt nie napisze lepszych merytorycznie artykułów do serwisów z zaplecza niż ty sam lub twój pracownik, to co robią firmy pozycjonujące to wstawianie „bełkotu” o twojej stronie
- Najskuteczniejsza metoda na pozycjonowanie strony czy sklepu to unikalna i wysokiej jakości treść dostarczana użytkownikom
- Zmiany w algorytmach Googla nie mają większego wpływu na sprzedaż i pozycje o ile dostarczasz wysokiej jakości treść zgodnie z zaleceniami Googla