Mity związane z pozycjonowaniem

Mity związane z pozycjonowaniem takie jak to ż enie możesz samodzielnie wypozycjonować własnego sklepu, nie jest to trudne ale jest to czasochłonne.  Wykonując pracę samodzielnie zyskujesz pełną kontrolę nad tym co robisz a dodatkowo oszczędzasz gigantyczne pieniądze które można przeznaczyć w innych obszarach.  Nie wierz w to co mówią i oferują firmy pozycjonujące ponieważ one zarabiają głównie na nieświadomych klientach, bardzo mnie osobiście drażni  bo wiem że to jest łapanie „dojnej krowy”.

Mity związane z pozycjonowaniem – FAKTY

Zapamiętaj  poniższe fakty a przy rozmowie o pozycjonowaniu zawsze pytaj: jak i dlaczego?

  1. Pozycjonowanie może wykonać każdy kto rozumie zasadę działania wyszukiwarek
  2. Google oficjalnie podaje na swoich stronach jak robić strony i wystarczy się do tego stosować
  3. Określenie white hat seo (zgodne z Google)  i  black hat seo – zostało wymyślone przez firmy pozycjonujące po to aby wzbudzić w lęk w klientach, lęk lepiej sprzedaje
  4. Nigdy nie będziesz wiedział do końca  co robi firma pozycjonująca a to oznacza ryzyko, że wyniki zostaną zablokowane a kontakt z firmą pozycjonującą  się urwie
  5. Żadna firma pozycjonująca nie może dać gwarancji na 100%, że nie zostanie zablokowana ponieważ idąc w ilość pozycjonowanych domen musi używać automatycznych narzędzi czego nie lubi Google, firmy dzielą się na takie które już były blokowane i na takie które zostaną zablokowane
  6. Firmie pozycjonującej zależy na zarobku  dlatego często doradza banalne do uzyskania na pierwszej stronie wyników słowa, sprawdź ile sprzedają słowa za które teraz płacisz
  7. Wykonując swoje własne zaplecze możesz je wykorzystać do promowania innych serwisów lub udziału w programach partnerskich lub budowaniu list mailingowych dzięki czemu generujesz dodatkowy przychód
  8. Hasła kluczowe, które sprzedają czyli te z wysoką konwersją składają się z 2-3-4 słów, nie są to te hasła bardzo ogólne i bardzo drogie wg firm pozycjonujących
  9. Nikt nie napisze lepszych merytorycznie artykułów do serwisów z zaplecza niż ty sam lub twój pracownik, to co robią firmy pozycjonujące to wstawianie  „bełkotu”  o twojej stronie
  10. Najskuteczniejsza metoda na pozycjonowanie strony czy sklepu to unikalna i wysokiej jakości treść dostarczana użytkownikom
  11.  Zmiany w algorytmach Googla nie mają większego wpływu na sprzedaż i pozycje o ile dostarczasz wysokiej jakości treść zgodnie z zaleceniami Googla

Podobne wpisy