Optymalizacja konwersji w sklepie
Optymalizacja konwersji w sklepie – jak używać narzędzi, jak szukać rozwiązań aby odnieść sukces i znacząco podnieść wielkość sprzedaży.
Z konwersją jest tak jak z dziurawym wiadrem, które widzisz obok na zdjęciu. Jeżeli w wiaderku masz dziury to tracisz wodę i możesz jej wlewać bez końca. Woda to twoje środki na reklamę, twój ruch, które zamiast generować sprzedaż wyciekają. Zatykając przecieki oszczędzasz swój budżet. Optymalizacja konwersji w sklepie to znajdowanie miejsc w których uciekają klienci i wydane pieniądze.
Zwiększanie konwersji to proces wg stałego przepisu, dzień po dniu zaplanowane zadania do wykonania wg przygotowanego planu. Wykorzystujemy te proste strategie w wielu sklepach w których zajmujemy się podnoszeniem konwersji i sprzedaży. Metody wykorzystywane przez nas działają w sklepach sprzedających najróżniejsze produkty, nie ma znaczenia co sprzedajesz, konwersja oparta jest psychologii zachowań klientów więc mechanizmy te działają w każdej branży
Optymalizacja konwersji stała się najwyższym priorytetem dla sklepów internetowych. Dzięki optymalizacji konwersji zwiększasz sprzedaż bez wydawania pieniędzy na reklamę. Z tej samej ilości wizyt w sklepie otrzymujesz większa ilość zamówień.
Przez ostatnie lata właściciel sklepów poszukiwali sposobu jak pozycjonować stronę i jak optymalizować sklep dla wyszukiwarek ale obecnie częściej poszukiwane są informacje na temat zwiększania konwersji w sklepie. Zobacz jak wygląda zmienia się zainteresowanie tym tematem w latach 2004 – 2014
Dzieje się tak ponieważ pozycjonowanie jest coraz trudniejsze, płatna reklama staje się coraz droższa a inne formy reklamowe przestają działać. Sklepy zaczynają dostrzegać racjonalność zmian w zakresie działań na rzecz związanych z podnoszeniem konwersji ecommerce.
Nie czekaj, zacznij już dziś podnosić konwersję w sklepie.