jak uruchomić sklep internetowy

#61 ALLEGRO

Co tu dużo mówić. Allegro to połowa sprzedaży online i trzeba tam zwyczajnie być. Załóż konto firmowe wypróbuj możliwości Allegro w praktyce.

Sklep na Allegro czy się opłaca?

Sklep na Allegro ma wiele zalet. Bez wątpienia tą najważniejszą jest brak kosztów związanych ze stworzeniem sklepu, hostingiem itd. Kolejny plus to bogaty wybór, jeśli chodzi o formę dostawy. Co, więcej, sprzedając na Allegro, nie trzeba martwić o widoczność w internecie, bo dzięki Allegro masz dostęp do tysięcy potencjalnych klientów. Ale na Allegro, tak jak nigdzie indziej, konkuruje się ceną. Klient chce tutaj kupić taniej niż w sklepie internetowym lub stacjonarnym. Jeśli zatem Twoje produkty nie należą do najtańszych, możesz przegrać z konkurencją. Nawet jeśli wygrywasz pod względem jakości.

Co więcej, duża liczba ofert powoduje, że na Allegro budujesz własnej marki a promujesz cały czas markę Allegro. Główny koszt to prowizja od sprzedaży a jeśli zdecydujesz się na płatną promocję będziesz musiał doliczyć również koszty reklamy.

Traktuj Allegro jak kanał reklamy

Allegro zacznie dla ciebie pracować kiedy zmienisz podejście. Staraj się zamówienia pozyskane z Allegro obsługiwać samodzielnie, tak aby opakowaniem i jego zawartością przekonać klienta do wizyty w Twoim sklepie przy następnych zakupach.

Automatyzacja ofert i zamówień

System BaseLinker oferuje dwukierunkową integrację z Allegro pozwalającą zarówno na pobieranie zamówień, jak i masowe wystawianie aukcji. Moduł Allegro zawiera również rozbudowane opcje zarządzania aukcjami.

Moduł Allegro umożliwia:

  • pobieranie zamówień ze wszystkich kont Allegro do panelu BaseLinker,
  • przekazywanie zamówień do sklepu internetowego,
  • automatyczne przekazywanie numerów przesyłek nadanych w panelu BaseLinker do Allegro,
  • wystawianie aukcji Allegro na podstawie produktów z podłączonego do systemu BaseLinker magazynu (może to być magazyn sklepu, hurtownia, magazyn BaseLinker lub system ERP).
  • zarządzanie aukcjami Allegro,
  • automatyczne wznawianie aukcji,
  • synchronizację stanu na aukcji zgodnie z aktualnym stanem produktu w magazynie,
  • synchronizację ceny na aukcji zgodnie z ceną powiązanego z nią produktu w magazynie – z uwzględnieniem mnożnika cen.

W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.

Napisz maila

office@ecommerce-manager.pl

Zadzwoń po poradę

+(48) 505 430 767