Zaproszenie do programu partnerskiego

Co chce usłyszeć / przeczytać osoba szukająca dochodu?  Ile musi włożyć wysiłku pracy aby uzyskać 1 jednostkę zysku miesięcznie.  Partnerzy sklepów internetowych mają brak zaufania do sklepów ponieważ nie wiedzą czy „polecanie” danego sklepu swojej widowni opłaci się i czy  z powodu „polecenia” część jego widowni nie odejdzie.

Dlatego należy usunąć obawy partnerów pokazując im wyniki sprzedażowe w prostej tabeli  a najlepiej pobrany ekran z Google Analytics. Nie bój się pokazać im tych informacji, uwierz mi ż można je zdobyć w Internecie bez twojego pytania  o zgodę za pomocą wyspecjalizowanych serwisów informacyjnych. Partnerom pokazujesz tym gestem otwartość i szczerość swoich zamiarów a zainteresuje ich:

  • Konwersja ecommerce
  • Średnia wartość transakcji

 

stat-pr-partn

 

Co taki partner wyliczy  z tych informacji. Powiedzmy, że jest blogerem i posiada listę mailingową swoich czytelników w ilości 10 000 adresów.

Jeżeli zdecyduje się puścić mailing reklamowy z informacją o twoim sklepie to zarobi:

  • Wysłanych 10 000 maili otworzy 80% (wysoka wartość bazy)  – open rate = 8 000 osób
  • Z tych 8 000 kliknie i przejdzie do sklepu 50% = 4 000  osób wejdzie do Twojego sklepu
  • Jeżeli w sklepie jest konwersja 1.5 % to należy mieć świadomość że konwersja z email marketingu będzie wyższa i wyniesie 2.5%. To oznacza że zamówienia złoży    zamówienia złoży 100 osób o średniej wartości 260 zł = w Twoim sklepie pojawi się sprzedaż o wartości 26 000 zł
  • Partner szybko wyliczy że przy prowizji 10% otrzyma do ręki 2600 zł, przy prowizji 20%  zarobi  5 200 zł

Zasadnicze pytanie w tym momencie jest takie:  czy będzie się to opłacało partnerowi. Pokaż zysk partnerowi, pokaż liczby. Twoim zadaniem jest zbudować swoją własną sieć partnerów  i dać partnerom zarobić.