Program partnerski Amazon to forma marketingu afiliacyjnego. Pozwala właścicielowi witryny lub blogerowi na powiązanie z Amazonem w celu zarabiania pieniędzy. Ponadto program umożliwi reklamodawcom umieszczanie linków na swoich stronach internetowych. Umożliwi im to przekierowanie odwiedzających na stronę produktu Amazon. Reklamodawca otrzymuje prowizję, jeśli odwiedzający dokona zakupu.

Cały proces jest dość prosty. Wszystko, co musisz zrobić, to utworzyć w swojej witrynie linki do produktów Amazon, które odwiedzający może kliknąć wylądować na stronie Amazona.  Oto kilka powodów, dla których warto wybrać program partnerski Amazon:

  • Zaufana marka   Amazon to międzynarodowa marka z globalną publicznością. Według Inc., Amazon jest teraz oficjalnie najcenniejszą marką na świecie. Możesz więc ufać, że otrzymasz należną prowizję.
  • Plan prowizji Amazon oferuje również kompleksowy plan prowizyjny. Plan zachęca reklamodawców do zarabiania większych pieniędzy. Dzięki temu możesz z czasem zwiększać swoje zarobki otrzymując bonusy
  • Łatwy w użyciu Korzystanie z programu partnerskiego Amazon nie wymaga skomplikowanego procesu. Zamiast tego możesz to łatwo zrobić, integrując kod ze swoją witryną.
  • Zwiększ wartość swojej strony internetowej  Jako partner programu partnerskiego Amazon będziesz mógł zwiększyć wartość swojej witryny. Oznacza to, że możesz nawet sprzedawać swoją witrynę  mając dodatkowego asa w rękawie.

Jedyne czego potrzebujesz to ruch użytkowników na stronie.

Jeśli chcesz możesz kupić gotowy sklep podpięty do programu partnerskiego Amazon

Amazon podnosi stawki prowizji dla partnerów

Amazon ogłosił, że przez ograniczony czas podnosi prowizje w kilku kategorii produktów.  Poniżej znajduje się lista porównania nowych stawek.

 

 

Program partnerski Amazon

Amazon płaci prowizje wydawcom stowarzyszonym, którzy polecają odwiedzających, którzy konwertują na sprzedaż. Amazon jest zaufaną marką i to sprawia, że Amazon jest dobrym partnerem afiliacyjnym do współpracy, to powoduje że ruch do Amazona ma wysoki współczynnik konwersji.

W  kategoriach produktów luksusowych i kosmetycznych stawki prowizji partnerskich spadły łącznie o 6 punktów procentowych, spadając z 10% do zaledwie 4%.

Stawki prowizji od mebli również spadły z 8% do 3%, podczas gdy prowizje z artykułów spożywczych spadły o cztery punkty procentowe z 5% do 1%.

Amazon podnosi stawki prowizji

Amazon podniósł stawki prowizji w następujących kategoriach:

  • Buty, torebki i akcesoria
  • Produkty biurowe
  • Kuchnia
  • Dom
  • Majsterkowanie w domu
  • Piękno
  • Materiały biznesowe i przemysłowe
  • Zdrowie i higiena osobista

Na przykład stawki dla partnerów Home zostały podniesione z 3% do 5%. Stawki prowizji dla przedsiębiorstw i dostaw przemysłowych wzrosły z 3% do 5%. Podobnie stawki prowizji za produkty w kategorii Zdrowie i higiena osobista wzrastają z 1% do 2%

Promocyjne stawki prowizji dla partnerów Amazon

Oto nowe promocyjne stawki prowizji Amazon.com:

  • Buty, torebki i akcesoria (stara stawka) 4,00% (nowa stawka) 6,00%
  • Produkty biurowe (stara stawka) 4,00% (nowa stawka) 6,00%
  • Kuchnia (stara stawka) 4,50% (nowa stawka) 5,50%
  • Dom (stara stawka) 3,00% (nowa stawka) 5,00%
  • Majsterkowanie (stara stawka) 3,00% (nowa stawka) 5,00%
  • Uroda (stara stawka) 3,00% (nowa stawka) 5,00%
  • Materiały biznesowe i przemysłowe 3,00% (nowa stawka) 5,00%
  • Zdrowie i higiena osobista 1,00% (nowa stawka) 2,00%

Program Partnerski Amazon

Amazon jest jedną z najbardziej zaufanych marek na świecie i chociaż stawki prowizji są niższe niż marża przy prowadzeniu sklepu dropshipping  to pozostaje on opłacalnym programem afiliacyjnym. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz bloga, kanał YouTube i jakąkolwiek stronę w mediach społecznościowych, taką jak Instagram lub Facebook. Nawet jeśli szukasz dodatkowego dochodu lub budujesz jakąkolwiek firmę, może to pomóc ci zarobić dobrą gotówkę, jeśli potrafisz doprowadzić wartościowy ruch.