Wdrożenie sklepu internetowego

Realia każdego biznesu są takie, że sukces firmy zależy od tego ile firma sprzedaje i ile generuje zysku ze sprzedaży. Nie ma żadnego znaczenia branża, w każdej branży chodzi o to samo: dotrzeć do najlepszych potencjalnych klientów i przekonać ich do zakupu. Na początku najczęściej właściciel sprzedaje samodzielnie a potem zaczyna zatrudniać handlowców. Tak samo jest ze sklepami internetowymi. W każdej branży i zawsze musi też być wyznaczony cel do osiągnięcia w projekcie e-commerce.

Wdrożenie skutecznego sklepu internetowego można porównać do budowy. Wdrożenie i zarządzanie e-commerce jest bardzo multidyscyplinarnym obszarem. Nie spotkaliśmy jeszcze klienta, który był w stanie samodzielnie i skutecznie zająć się wszystkimi obszarami we właściwy sposób. E-commerce to praca zespołowa, tak jak na budowie.

Jeżeli chcemy coś wybudować czy wyremontować to mamy następujące opcje:

  • Wynajmujemy architekta
  • Wynajmujemy ekipę budowlaną
  • Wynajmujemy kierownika budowy

E-commerce manager to osoba będąca architektem i kierownikiem budowy. Kiedy przychodzi klient, ma zazwyczaj swój pomysł, chce zbudować swój sklep internetowy. Znający doskonale realia musimy pewne rzeczy brutalnie wybić z głowy inwestora, dla jego dobra. Znając cel funkcjonalny i biznesowy klienta doradzamy wybór odpowiedniej strategii i funkcjonalności projektu. Szukamy sposobu jak osiągnąć założony cel – cel sprzedażowy w sklepie internetowym.

szkolenie e-commerce

W zależności od postawionego celu sprzedażowego do zrealizowania, musimy użyć odpowiednich klocków, czyli materiałów i technologii. Dobrze zaprojektowana i zbudowana strona pełni rolę 2 w 1. Pełni rolę informacyjną jak tradycyjna strona www oraz jest katalogiem ofertowym. Strona internetowa od sklepu różni się mechanizmem koszyka, czyli możliwością wrzucenia do koszyka produktu lub usługi i złożenia zamówienia.

Nowoczesna strona internetowa lub sklep internetowy, powinny działać tak jak najlepszy z handlowców w firmie, jednak strona – sklep internetowy jest zawsze skuteczniejszy, ponieważ:

  • Sprzedaje produkty i usługi 24 na dobę / 365 dni w roku
  • Jest tańsza w utrzymaniu
  • Nie odejdzie do konkurencji

W zależności, jaki jest cel do osiągnięcia w Internecie, dopasowujemy rozwiązanie do klienta. Zadaniem e-commerce managera jest dowiedzieć się jak najwięcej o biznesie klienta i zaprojektować rozwiązanie, które zwiększy jego sprzedaż. Na rynku są tysiące technologii i rozwiązań, tak jak materiały budowlane są droższe i tańsze, lepsze i gorsze. Pomagam klientom zbudować obiekt z najlepiej dopasowanych dla niego rozwiązań.

Często pojawiające się pytanie od klientów: Ile kosztuje sklep internetowy?
Sam sklep internetowy można uruchomić w 3 minuty całkowicie za darmo. Znakomitym przykładem jest Woocommerce z bardzo rozbudowaną funkcjonalnością i bez ograniczeń. Koszt realizacji sklepu internetowego zależy od ilości klocków, które sobie wybierzemy. Niektórzy klienci potrzebują jednego klocka, inni 30 klocków. Każde wdrożenie sklepu internetowego ma inny zakres, inny czas realizacji projektu oraz inny budżet. Dlatego oferujemy różne warianty i każdorazowo szukamy najskuteczniejszego pakietu. Niemniej wdrożenia sklepów internetowych wykonujemy w modelu abonamentowym i ich koszt zaczyna się do 200 zł /  miesiąc.