Wskaźniki w sklepie internetowym
Skuteczność sklepu internetowego jak i każdego biznesu można podnosić obserwując najważniejsze wskaźniki w sklepie internetowym. Sklepy najczęściej wykorzystują Google Analitycs dlatego podpowiadamy co warto obserwować aby sklep internetowy sprzedawał więcej.
Najważniejsze wskaźniki w sklepie internetowym:
- Wzrost sprzedaży
- Wzrost ruchu w poszczególnych kanałach pozyskiwania klientów
- Wzrost ilości subskrybentów w bazie email marketingowej
- Wzrost konwersji e-commerce
- Zmniejszenie współczynnika porzuceń strony
- Wzrost like’ów na Facebooku
- Wzrost ilości opinii o sklepie
- Wzrost ilości recenzji produktów
- Wzrost ilości rejestracji klientów w sklepie
- Wzrost ruchu na urządzeniach mobilnych
-
USŁUGA CONTENT PREMIUM DLA SKLEPU1 000 zł
Dla tych co sami prowadzą sklepy: każdy z tych wskaźników jest szeroko opisywany w naszym darmowym szkoleniu e-commerce