Wycena sklepu internetowego i prospekt dla inwestora

1600 zł = WYCENA SKLEPU + PROSPEKT + PLAN MARKETINGOWY

Sprzedaż sklepu internetowego to proces przedstawienia oferty potencjalnym inwestorom. Im lepiej go wykonamy tym uda nam się drożej sprzedać sklep.  Kompleksowo wspieramy właścicieli  sklepów na każdym etapie procesu sprzedaży sklepu, od przygotowania przedsiębiorstwa, poprzez wycenę i kontakt z zainteresowanymi inwestorami oraz pomoc w negocjacjach.

Proces przygotowania sklepu do sprzedaży opisaliśmy dokładnie tutaj. Proces sprzedaży sklepu internetowego, pomimo, że każda transakcja sprzedaży jest unikalna, można podzielić na kilka wspólnych etapów:

  • Przygotowanie sklepu do sprzedaży
  • Przygotowanie wyceny
  • Przygotowanie prospektu dla inwestorów
  • Prezentacje sklepu na spotkaniach
  • Negocjacje
  • Proces zamknięcia

Przygotowanie wyceny sklepu i prospektu dla inwestorów ma na celu przebicie się z ofertą do potencjalnie najbardziej zainteresowanych i wywołanie u nich takich emocji aby chcieli zapłacić więcej niż za podobne sklepy. Główne korzyści wynikające ze współpracy przy wycenie sklepu internetowego to zwiększenie wartości sprzedawanego sklepu.

Jak to robimy?

  1. Odwołujemy się do emocji kupującego – każdy kupujący szuka sposobu zarabiania pieniędzy, jak najszybciej jak najłatwiej
  2. Pokazujemy odpowiednie wskaźniki – wybieramy te które są najmocniejszymi stronami sklepu i na nich opieramy plan marketingowy
  3. Wykonujemy plan marketingowy – plan prac na kolejne 12 miesięcy, którego realizacja zapewni podwojenie sprzedaży i zysków.

Sklep internetowy jest zwykłym produktem, który możesz kupić za kilkadziesiąt złotych. Na rynku jest też masa ofert sprzedaży sklepów i zawsze znajdzie się sklep do kupienia, w którym jakiś wskaźnik będzie lepiej wyglądał niż u ciebie.

PAKIET WYCENY SKLEPU ZAWIERA:

  1. analiza konwersji e-commerce sklepu
  2. analizę branży i perspektywy wzrostu
  3. analizę konkurencji
  4. prezentacje rentowności
  5. wycenę wartości wg kilku modeli
  6. przygotowanie planu marketingowego na 12 miesięcy
  7. przygotowanie graficzne prospektu dla inwestorów

Dodatkowo wskazujemy którymi parametrami łatwo poprawić wynik finansowy sklepu tak aby kupujący zapłacił znacznie więcej niż wskazuje na to wycena w dniu jej przygotowania.

Dzięki naszej wycenie sklepu internetowego i przygotowaniu prospektu nie musisz być naj naj naj, wystarczy, że kupujący zobaczy potencjał na spokojne zarabianie pieniędzy.

W praktyce sprowadza się to takiej optymalizacji danych aby kupujący bez znaczenia w jaką branżę chce zainwestować zobaczył to „COŚ” co sprawi że poczuje jako znakomita okazję do zarobienia pieniędzy. Tak dokonujemy wyceny i tak przygotowujemy prospekt aby prezentowane dane subtelnie wywoływały emocje uciekającej okazji.

Jeśli chcesz samodzielnie oszacować wartość sklepu internetowego – przeczytasz więcej tutaj.

USŁUGA: WYCENA SKLEPU + PROSPEKT + PLAN MARKETINGOWY
2018-12-31T14:37:08+01:00By |ZAKUP / SPRZEDAŻ SKLEPU|