|

#54 TIKTOK

Jeśli masz produkt lub usługę do sprzedania, musisz zacząć myśleć o swojej strategii e-commerce na platformie TikTok. Jeśli nie zauważyłeś, TikTok nie jest już tylko miejscem, w którym można uczyć się co jest popularne lub nadążać za pokoleniem Z. To także miejsce, w którym miliony ludzi odkrywają produkty i ostatecznie wydają trochę gotówki.

W rzeczywistości uzależniająca platforma wideo stworzyła zupełnie nową niszę na rynku sprzedaży społecznościowej. Ponieważ coraz więcej użytkowników zwraca się do aplikacji z zamiarem zakupu, TikTok coraz bardziej umacnia swoją pozycję potęgi zakupowej.

TikTok to nowy społecznościowy Amazon

Jest jeszcze za wcześnie, by to stwierdzić, ale jeśli masz coś do sprzedania, wiemy na pewno, że warto to miejsce przynajmniej zbadać. Istnieje kilka narzędzi handlowych TikTok dla sprzedawców, które ułatwiają użytkownikom przeglądanie i kupowanie produktów w ciągu kilku sekund.

3 powody, dla których sklep pojawić się na TikTok

Oto kilka kluczowych powodów, dla których warto poświęcić trochę czasu i wysiłku na e-commerce na TikTok.

  1. Zwiększysz sprzedaż
    Ciągle szukamy nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży online. TikTok jest jednym z pierwszych miejsc, do których użytkownicy udają się, aby poznać nowe produkty. Badania pokazują, że ludzie postrzegają TikTok jako „autentyczny, niefiltrowany i wyznaczający trendy”. Oznacza to, że jest mniej doskonałych, przefiltrowanych treści, które można znaleźć podczas przeglądania reklam na Facebooku i Instagramie. Rzeczywistość sygnalizuje użytkownikom, że nie sprzedaje się im czegoś, czego nie potrzebują. Przekłada się to na większe zaufanie do przekazu i ostatecznie na większą sprzedaż.
  1. Poprawisz wyniki pozycjonowania
    Jedne z managerów Google Prabhakar Raghavan, jasno poinformował że 40% młodych ludzi korzysta z TikTok lub Instagrama, aby znaleźć nowe produkty. W rezultacie wyszukiwarka zaczęła wyświetlać filmy TikTok w wynikach wyszukiwania Google.

    Oznacza to, że jeśli odpowiednio zoptymalizujesz swoje bezpłatne filmy, masz szansę na ich wyświetlanie, gdy ludzie wyszukują słowa kluczowe i wyrażenia dotyczące Twojego produktu lub marki.
  1. Dotrzesz do zupełnie nowej publiczności
    Jeśli szukasz sposobów na promowanie swojego produktu lub usługi wśród młodszych odbiorców, to TikTok jest najlepszym miejscem. To dlatego, że 70% pokolenia Z codziennie korzysta z TikTok.

    Nie oznacza to jednak, że pokolenie Z jest jedyną grupą, która szuka możliwości robienia zakupów w aplikacji. Millenialsi i przedstawiciele pokolenia X coraz częściej korzystają z aplikacji, a ponad 30% użytkowników mieści się w przedziale wiekowym od 25 do 44 lat. Promowanie produktów na TikTok pomaga dotrzeć z przekazem do młodszych odbiorców i dotrzeć do użytkowników, którzy nie są na Twoich podstawowych platformach.

W razie problemów, możesz zawsze do mnie zadzwonić lub napisać maila.
Z przyjemnością pomogę uruchomić Twój sklep.

Napisz maila

office@ecommerce-manager.pl

Zadzwoń po poradę

+(48) 505 430 767

Podobne wpisy